  • Data: 2010-03-12 19:00:46
    Temat: Re: [press]toyota po raz kolejny
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    kakmar pisze:

    > Parę lat temu zerwał mi się pasek napędzający pompę wspomagania w
    > trakcie jazdy. Brak wspomagania zauważyłem na łagodnym łuku
    > dwujezdniowej drogi. Prędkość była ponad 120, skręcanie wymagało
    > znacznie większej siły niż ze wspomaganiem. Nie dało się nie zauważyć że
    > nie ma wspomagania.

    Tzn. z niezauważeniem to może faktycznie przesada w przypadku
    hydraulicznego wspomagania i maglownicy która już swoje przejechała.
    Natomiast kierownica obraca się nadal całkiem lekko i bez problemu można
    robić wszystkie manewry.

    Kiedyś sobie na rajd ściągnąłem pasek napędzający pompę bo mnie
    wspomaganie w Corolli wkurzało.