    Date: Tue, 19 Mar 2013 22:22:58 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: test

    W dniu 2013-03-19 21:37, J.F. pisze:

    > A skad wiesz ?

    Z wiedzy i doświadczenia - w szczególności systemów informatycznych
    różnej maści (cokolwiek by to miało znaczyć).

    > Znasz jakies oficjalne dane ?

    Oficjalne dane czego?

    > Czy tylko "99% mandatow zostalo przyjetych, a 1% skazal sad bez
    > zastanowienia" (bo funkcjonariusz na sluzbie ma zawsze racje)

    Znaczy nie było przypadków błędów? Nikt się nie odwołał, sąd nie
    odrzucił 'dowodów'?

    > A dlaczego takim samym, skoro nie ma zdjecia ?

    Jest zdjęcie i łatwo zweryfikować czy mój czarny pug to zielony
    fiat sąsiada.

    > Dostaniesz pisemko ze wzywa sie obywatela do przyznania iz prowadzac pojazd
    > o nr rej Wxxxxx(twoj), w miejscowosci Janki pol roku temu pojechal 79
    > zamiast 50, lub wskazania winnych, to sie przyznasz, wskazesz, czy
    > zaczniesz przegladac domowy rejestr jazd samochodem ?

    Domowego rejestru nie prowadzę i prowadzić nie zamierzam. Mandaty
    z FR to teraz szybko przychodzą, więc pewnie nie byłoby problemów
    z weryfikacją, kto mógł z konkretnego samochodu korzystać i kto
    jest głównym użytkownikiem. 79 na 50 to sporo, więc marne szanse
    bym ja tyle jechał (i dał się złapać). Podejrzewam, że bez
    problemu byśmy ustalili, kto prowadził i w zależności od
    sytuacji padła by decyzja o przyjęciu, bądź nie. Proste.