  • 61. Data: 2012-02-29 23:13:32
    Temat: Re: terapia zajęciowa, czyli jak odreagować kretynizm...
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Ducunt volentem fata, nolentem trahunt - to ponoć motto tego
    > bohatera. Jaka szkoda, że się do niego nie stosuje.

    Nie, szkoda, to że się o tym Roman wypowiadasz, nie mając bladego pojęcia do
    czego ja się stosuję a do czego nie.
    I po co to ? Jak to się ma do tematu ? Rozmawialiśmy zdaje się o moderatorach
    elektrody.
    Jak chcesz, to możemy sobie tu zrobić wzajemnie psychoanalizę. To coś zmienii w
    relacji "moderator-użytkownik" na
    Elektrodzie ?

    Jeszcze ma to odrobinę (tyci tyci) sensu, jak komentujesz, ileż to ja mam
    kliknięć na "pomógł" a ile nie mam.
    Co prawda, nie wiem od ilu user zasługuje na rozsądne potraktowanie, a do ile
    nie ?
    Ile trzeba mieć 50 ? 51 ? Masz może jakiś wzór na to ?

    A dyskusja o moich wpisach gdzieś tam w sieci, to jest jakby Ci to delikanie
    powiedzieć...
    poniżej Twojego poziomu, mam nadzieję. Weź nie psuj mi mojej opinii o Tobie.
    Taka prośba.

  • 62. Data: 2012-02-29 23:15:22
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robbo" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    > Skoro terapia zajęciowa, to zróbmy to porządnie. Jeśli bylibyście tak
    > uprzejmi, to prosiłbym, aby każda z osób udzielających się w tym wątku
    > napisała jedno pozytywne zdanie o każdym z pozostałych współdyskutantów.

    A kopala w dupala byś nie chciał ?

  • 63. Data: 2012-03-01 00:37:03
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    Panie Romanie, będę na Automaticonie, to się zgłoszę po kopa albo danie w
    dziób :)

    Zobaczcie sami, w jakim świecie żyjemy. Łatwo kogoś zjechać, a niemożliwe
    jest napisanie jednego pozytywnego zdania. Na świecie jesteśmy tylko przez
    chwilę, nie warto rozmieniać się na drobne.

    Pan Roman zna się bardzo dobrze na zasilaczach. Ma syna, z którego
    umiejętności programistycznych jest dumny. Choć jest starszy niż przeciętny
    użytkownik tej grupy, to świetnie radzi sobie z komputerami.

    Pan sundayman, pomimo tego, że jest umysłem ścisłym, to ma w sobię jednak
    duszę artysty, uwielbia literaturę, dba o poprawność języka.

  • 64. Data: 2012-03-01 00:44:06
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    > Teraz sobie czytam biografię Jobsa, znaczy tą pisaną jeszcze za jego
    > życia, i małe przypomnienie

    Ja już przeczytałem trzy ksiązki o Jobsie (w tym tę ceglastą biografię).
    Jestem teraz w trakcie "Sztuki prezentacji" (uważam, że to dość wartościowa
    książka). Przede mną jeszcze "Sztuka innowacji".

    R.

  • 65. Data: 2012-03-01 00:47:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 29 Feb 2012, Desoft wrote:

    > Temat został przeniesiony przez moderatora do piaskownicy.

    Został. Widać.

    > Uznał, że odpowiedź jest prosta - a jednak nie jest.

    Ale tu problemem jest wyłącznie ustalenie, jaki jest poziom
    do którego odnosimy owo "nie jest". Naprawdę.
    Twoim zdaniem nie jest, znajdź jeszcze paru którzy to
    (zdanie) poprą, ale *nie* "elektroników z piaskownicy" ;)
    Z tego co widzę, przynajmniej co poniektórzy grupowicze uznają,
    że teza o "nieprostości" to jednak prowokacja (i IMO, zakładając
    że mowa o *nie* piaskownicy, trudno uznać inaczej).
    Prowadzi to do następnego wniosku: nikomu się NIE CHCIAŁO
    wyjaśnić o co chodzi. Podobnie jak (nie chciałoby się)
    wyznaczać wartości opornika dla niebieskiego LEDa podpinanego
    do aku 1,2V
    Widzisz *powód*, dla którego takie pytania są wynoszone na aut?
    Bo jak nie... to cóż, nikt na to nie poradzi.

    BTW: ciekawy jest efekt Twojego drugiego wpisu w tamtym wątku:
    skądinąd słusznie negujesz wstawienia "tak po prostu zenerki",
    tyle, że nie tymi argumentami (bo są równie trafione co
    zdumienie faktem iż żarówka się pali), ja np. bym powiedział
    tak: "po co, żeby tę zenerkę też spalić?"
    ;)

    PS: rozumiem, że problem podstawowy postawionego tam pytania
    nadal Cię intryguje?
    Problemy są dwa: "zenerkowo rozwiązywalny" i "zenerkowo
    nierozwiązywalny".
    Coś nam napisz: czy słyszałeś kiedy takie hasło jak
    "zakłócenia".
    Tylko nie pisz, że wedle wikipedii w sieci jest czyste,
    gładkie 50 Hz sinusoidy, za to napisz, co sąsiad włączał
    w okolicach czasu padania żarówek ;)
    I drugie.
    Co *ZMIERZYŁEŚ* w namalowanym układzie?
    Takim "marketowym" miernikiem za 15 zł?
    Nic, założyłeś że "żarówka ma" i już?
    A co, jeśli żarówka robiona na źródło *napięciowe* przypadkiem
    ma niższą od znamionowej *moc*, "w tolerancji się zmieści"?
    Nie dodawaj do tego, że nie wiesz iż charakterystyka
    napięciowo-prądowa żarówki jest jaka jest i w związku z tym
    10% nie daje 10% ;)

    I teraz hint: które z powyższych pytań jest TRUDNE?

    pzdr, Gotfryd

  • 66. Data: 2012-03-01 02:14:05
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Strzelasz na oślep i często, widac Cię to bawi.

    Daj spokój, to szczekanie małego pieska wielkości conajwyżej "latrelka",
    który usiłuje zastraszyć dużego amstaffa, czy pitbulla.

    > Ja bym Cię wywalił (gdybym miał tę właściwość administratora),
    > za używanie nieadekwatnych do sytuacji - sformułowań.
    > Nie czytam tu nic, co by wychylało się ponad normę
    > (zmień normę(?)).

    Poadminować nie można, ale może ktoś z rozpędu się przestraszy tej
    straszliwej groźby wszechczasów "Bo ci PLONKa postawię" :P
    Już się popłakałem ze strachu :P

    > Zwróć uwagę, że jedynie Ty bronisz cnoty administratora
    > z powodu branżowej lojalności(?).
    > Jestem po stronie sundaymana, bo jestem podobnego zdanie
    > i dlatego też nie rejestruje się na tym forum
    > bo widzę reakcje administratorów, i po prostu
    > nie chcę być stawiany do pionu za brak przecinka,
    > czy też (być może), nie szczegółowe opisanie problemu.

    Pewna moja koleżanka ze szkoły zawodowej, mówiła przed wielu laty tak: "Są
    ludzie, ludziska, kurwy i kurwiska". IMAO miała rację.
    Co do mojej bytności na E., nie bawi mnie sytuacja, że krzywe mrugnięcie
    okiem (bo np. pyłek wpadł do oka) spowoduje nienawistną reakcję jakiejś
    mendy (nie piję do konkretnych osób). Uważam z całą stanowczością, że
    powinno, musi, powstać forum alternatywne wobec obecnej "Elektrody". Gotow
    jestem udostępnić swój komputer, łącze ma przyzwoity wydmuch (sprawdzany,
    idzie pełna wartość) 10 Mbps, spływ mam 120, mogę uruchomić w 2 wersjach -
    serwer news - mam gotową konfigurację Hamstera, wszystko poustawiane, tylko
    rozpakować i najwyżej dopieścić pewne ustawienia, chwila-moment. Wersja 2 -
    z pewnością znajdzie się jakis dobry serwer WWW, na kto,rym da się odpalić
    forum. Mam wolny dysk 60GB, który mogę przeznaczyć na serwis. Wreszcie duży
    komp przestanie się nudzić, bo służy mi na razie tylko jako lokalny serwer
    plików, a ma 2x3GHz i 2.5 giga RAM. Możliwe są jednocześnie obie wersje.
    Wystarczy słowo...

  • 67. Data: 2012-03-01 02:24:13
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    Użytkownik " MH" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > I jeszcze jedno odnośnie wysokiego poziomu wiedzy moderatorów. Właśnie
    > wykonałem eksperyment polegający na rozpoczęciu wątka w którym wykazuję
    > się
    > brakiem wiedzy PODSTAWOWEJ. Moderator to puścił!!
    >
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2235218.html

    Chacha! Modzi czytają p.m.e :) Sam elektrodziany ojciec ci odpisał :D
    "Prowokatorze" :)) :DD

  • 68. Data: 2012-03-01 02:43:14
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:jil6ef$crq$1@inews.gazeta.pl...
    > tematów. Dużo punktów jakiś mają zostają specjalistami, ekspertami. A oni
    > najczęściej dobrzy są w głupich tekstach i wklejaniu linków. Elektroda to
    > gówno z mojego punktu widzenia. Nigdy tam nie znalazłem czegoś czego bym
    > nie

    Dla mnie "inferno", z powodu atmosfery między innymi.

    > wiedział. Często wiem więcej niż tacy co mają setki wpisów. Wkurza mnie że
    > jak
    > czegoś szukam to najpierw google wyrzuca bezwartościowe strony z
    > Elektrody.

    Parę razy właśnie za to miałem zamiar podrzucić temat E. Anonimowym...

    > Parę razy tam zajrzałem i doszedłem do wniosku że najlepiej będzie jak
    > dyletanci w swoim grajdole będą siedzieli. Tutaj jest taka sama lipa jak
    > na
    > Elektrodzie. Ale tutaj to wolny Świat a tam strony pod okupacją.

    Najgorsze, że trzeba się z filtrowaniem namęczyć (mnie ogólnie wku...rza,
    gdy czegoś pilnie szukam, że napatocza się kupa forów wszelakich, gdzie ktoś
    też pyta. Ale takie fora z trudem, ale dają się filtrować. Elektrodę
    przefiltrować - prawie niemożliwe. Nie przeczę, kilka razy zdarzyło mi się
    tam coś trafić, co mi się przydało, uczciwie przyznaję. Ale, jak szukałem
    pralki, PDG585 (bez literki C) Gracja, to trafiłem jakiś badziewnie
    skserowany schemat, na którym g..no widać było, wyraźniejsze były "na
    hasło", wróć, na "login". Wku..łem się, powiększyłem, zbiłem do 1 bitu, i
    mając wyłącznie Paint-a, przerysowałem cały schemat, tak, ze jest bardzo
    wyraźny (choć nie uwzględniłem nieco zniekształconych proporcji ekranu, ale
    błąd absolutnie nie pogarsza czytelności). Nie publikuję, by Elektroda tego
    "nie wciągnęła" by znów było dostępne tylko na login. Programator sam
    zregenerowałem. I jak się okazało po złożeniu wszystkiego do kupy - wszystko
    robiłem niepotrzebnie - w zbiorniku była maleńka dziureczka, w zasadzie
    piorąc, wystarczyło wycierac podłogę co 10 minut i byo dobrze. Ale jak
    grzałkę założyłem, to się okazało, ze dziureczka dotknięta lekko
    śrubokrętem, okazała się być grubości palca... Mam do dyspozycji
    zregenerowany własnorecznie programator (sprawdzony, działa), nowiutką
    grzałkę i kondensator do silnika... Ale i mam satysfakcję, że dałem sobie
    sam radę mimo jakichś porąbanych ograniczeń :)

  • 69. Data: 2012-03-01 06:15:38
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 29 Feb 2012 20:45:50 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

    Każdy środek komunikacji ma swoją specyfikę. Dlatego też z jednej
    strony niezmiernie mnie irytują, a z drugiej bawią, społeczni
    ormowcy-moderatorzy na grupach dyskusyjnych. A jeszcze jak zaczynają
    szafować plonkami ...

    Choć jak to mówią - każdemu jego porno.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 70. Data: 2012-03-01 09:16:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Robbo,

    Thursday, March 1, 2012, 1:37:03 AM, you wrote:

    > Panie Romanie, będę na Automaticonie, to się zgłoszę po kopa albo danie w
    > dziób :)

    Zapraszam :)

    [...]

    --