eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2012-06-15 20:48:23
    Temat: Re: tepe chuje na
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 15.06.2012 20:25, Tom01 pisze:
    > W dniu 15.06.2012 19:38, Andrzej Lawa pisze:
    >> Dowody poproszę.
    >
    > 28 czerwiec 2006
    > http://www.swiatmotoryzacji.com.pl/index.php?id=126&
    modul=numery&page=czytaj
    >
    >
    > Użytkownicy samochodów nie przywiązują szczególnej uwagi do stanu
    > oświetlenia swoich aut. Tymczasem jest on bardzo kiepski, o czym

    [ciach]

    Czyli ITS złapał sponsora do wsparcia akcji, którą sam rozkręcił.

    A nie odwrotne.
    [ciach]

    >> Przy prawidłowych światłach - nie mogą.
    >
    > Wg ITS, a ściślej jednego z agitatorów za światłami P. Targosińskiego,
    > który nie przegapia żadnej okazji do reklamowania swojego AS-a
    > (Analizatora Świateł), poprawnie ustawione światła ma 11% pojazdów.

    Pewnie podobny odsetek przestrzega ograniczeń prędkości... czyli wg.
    twojej "logiki" limitowanie prędkości jest ZŁE i jest wynikiem SPISKU.

    >> A tobie zacina się słowo "Pan". W usenecie jest ono dość... obraźliwe.
    >
    > Od kiedy stosowanie zasad poprawnego wyrażania się po Polsku jest
    > obraźliwe?

    Praktycznie od początku usenetu, a nawet wcześniej - jeszcze w czasach FIDO.

    >> Cholernie dużo łatwiejsze.
    >> I musiało to być _odpowiednie_ oświetlenie, a nie dowolne.
    >
    > Co nie zmienia faktu, że mechanizm jest ten sam. I nie można wykluczyć
    > wystąpienia takiej kombinacji świateł że maskowanie zadziała samo z siebie.

    Nie można też wykluczyć upadku meteorytu...

    >> Jak pokażesz mi aparat fotograficzny robiący fotografie z taką samą
    >> dynamiką barw, jaką jest w stanie dostrzec ludzkie oko, to będziesz mógł
    >> wyciągać zdjęcia jako argumenty.
    >
    > Okrojenie dynamiki miało na celu pogłębienie cieni i zwiększenie efektu.

    Okrojenie dynamiki jest inherentną cechą wszystkich współczesnych metod
    fotograficznych. Dodatkowo brakuje ruchu.

    Dlatego ocena widoczności pojazdu na podstawie zdjęcia jest całkowicie
    pozbawiona sensu.

    > Pretensje o to proszę kierować do HELLi. Normalnie w takiej sytuacji
    > widać byłoby dużo więcej. Pytanie było jednak proste: Ma Pan jakąkolwiek
    > wątpliwość, że na lewym zdjęciu nie ma samochodu? JEST czy NIE MA?

    W ruchu drogowym nie patrzę na zdjęcia tylko na rzeczywistość. Pytanie
    jest pozbawione sensu.

    >> Och, mówisz że zyski były i spowodowane bezpośrednio zmianą przepisów?
    >
    > Podobnie jak otworzyły się zyski gmin po wprowadzeniu przepisu
    > umożliwiającego "zarabianie" za pomocą fotoradarów. Co w tym dziwnego?

    Och, czyli teraz będziesz agitował za likwidacją ograniczeń prędkości?
    Bo to spisek?

    >> No to poproszę o sprawozdania finansowe firm, które rzekomo na tej
    >> zmianie tak strasznie zarobiły z wyszczególnieniem dochodów ze sprzedaży
    >> poszczególnych produktów oświetleniowych.
    >
    > Och, jak mi przykro! Prezes dziś wcześniej wyszedł z pracy i nie zdołał
    > podpisać raportów o które Pan prosił. ;P

    No to i zabieraj sobie stąd swoje konfabulacje.

    >> A skąd wiesz, skąd wziął się wzrost w 2007? Może z tych samych powodów i
    >> byłby jeszcze większy, gdyby nie zmiana przepisów?
    >
    > Niby dlaczego miałby być większy?

    A dlaczego miałby być zawsze mniejszy?

    Uważaj: jeśli użyjesz argumentu "bo taki był trend" to będziesz miał
    klasyczny "argument kołowy".

    > Jakieś konkretne powody wystąpiły?

    A musiały?

    I jakie wystąpiły w zeszłym roku?

    > Trend był stabilnie spadkowy od 10 lat.

    No i zdarzyła mu się fluktuacja.

    >>> światłami. Głębsza analiza na pewno da jakieś dane do wnioskowania.
    >>
    >> Dlaczego?
    >
    > Bo taki jest cel analiz.

    Ty cwaniaczku!

    Wycinasz złośliwie cytaty, żeby nie było widać, że moje pytani
    "dlaczego" odnosi się do czegoś innego!

    Czy może jesteś albo byłeś związany z polityką?

    >> Na pewno w 2007 więcej ekip budowlanych zaczęło krążyć po kraju - cała
    >> moja aktualna najbliższa okolica wtedy się budowała. Może to był
    >> powód? ;->
    >
    > No tak zapomniałem o takim ważnym powodzie. Podobnie jak zapomniałem o
    > nagłym wzroście populacji bezpańskich czarnych kotów, które w 2007r
    > zaczęły masowo przebiegać przed pojazdami. ;)

    Teoria tak samo "dobra", jak twoja poprzednia...

    >> Ale trend z reguły podlega fluktuacjom.
    >
    > Napisałem "charakter zmian długofalowych" a nie fluktuacje.

    Twierdzisz, że długofalowy trend wyklucza okresowe fluktuacje?

    >> Tak, straaaaaaaaasznie rewolucyjne zmiany miały wtedy miejsce... Może je
    >> wymienisz? (tylko takie bezpośrednio mające wpływ na ruch drogowy)
    >
    > Proszę sięgnąć do naszej historii najnowszej. Może podpowiem słowa
    > klucze: socjalizm, wolny rynek, unia...

    Może jeszcze wybór Papieża Polaka, hmm?

    >> dzięki temu łatwiej im uniknąć "bum" w takiej sytuacji?
    >
    > Motocykliście PRZEDE WSZYSTKIM łatwiej się przewrócić w sytuacji
    > awaryjnej/zagrożenia. Dowód? Dwa koła zamiast czterech. :P

    Ale też łatwiej wymknąć się z sytuacji awaryjnej/zagrożenia.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: