-
Data: 2012-06-15 20:48:23
Temat: Re: tepe chuje na
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 15.06.2012 20:25, Tom01 pisze:
> W dniu 15.06.2012 19:38, Andrzej Lawa pisze:
>> Dowody poproszę.
>
> 28 czerwiec 2006
> http://www.swiatmotoryzacji.com.pl/index.php?id=126&
modul=numery&page=czytaj
>
>
> Użytkownicy samochodów nie przywiązują szczególnej uwagi do stanu
> oświetlenia swoich aut. Tymczasem jest on bardzo kiepski, o czym
[ciach]
Czyli ITS złapał sponsora do wsparcia akcji, którą sam rozkręcił.
A nie odwrotne.
[ciach]
>> Przy prawidłowych światłach - nie mogą.
>
> Wg ITS, a ściślej jednego z agitatorów za światłami P. Targosińskiego,
> który nie przegapia żadnej okazji do reklamowania swojego AS-a
> (Analizatora Świateł), poprawnie ustawione światła ma 11% pojazdów.
Pewnie podobny odsetek przestrzega ograniczeń prędkości... czyli wg.
twojej "logiki" limitowanie prędkości jest ZŁE i jest wynikiem SPISKU.
>> A tobie zacina się słowo "Pan". W usenecie jest ono dość... obraźliwe.
>
> Od kiedy stosowanie zasad poprawnego wyrażania się po Polsku jest
> obraźliwe?
Praktycznie od początku usenetu, a nawet wcześniej - jeszcze w czasach FIDO.
>> Cholernie dużo łatwiejsze.
>> I musiało to być _odpowiednie_ oświetlenie, a nie dowolne.
>
> Co nie zmienia faktu, że mechanizm jest ten sam. I nie można wykluczyć
> wystąpienia takiej kombinacji świateł że maskowanie zadziała samo z siebie.
Nie można też wykluczyć upadku meteorytu...
>> Jak pokażesz mi aparat fotograficzny robiący fotografie z taką samą
>> dynamiką barw, jaką jest w stanie dostrzec ludzkie oko, to będziesz mógł
>> wyciągać zdjęcia jako argumenty.
>
> Okrojenie dynamiki miało na celu pogłębienie cieni i zwiększenie efektu.
Okrojenie dynamiki jest inherentną cechą wszystkich współczesnych metod
fotograficznych. Dodatkowo brakuje ruchu.
Dlatego ocena widoczności pojazdu na podstawie zdjęcia jest całkowicie
pozbawiona sensu.
> Pretensje o to proszę kierować do HELLi. Normalnie w takiej sytuacji
> widać byłoby dużo więcej. Pytanie było jednak proste: Ma Pan jakąkolwiek
> wątpliwość, że na lewym zdjęciu nie ma samochodu? JEST czy NIE MA?
W ruchu drogowym nie patrzę na zdjęcia tylko na rzeczywistość. Pytanie
jest pozbawione sensu.
>> Och, mówisz że zyski były i spowodowane bezpośrednio zmianą przepisów?
>
> Podobnie jak otworzyły się zyski gmin po wprowadzeniu przepisu
> umożliwiającego "zarabianie" za pomocą fotoradarów. Co w tym dziwnego?
Och, czyli teraz będziesz agitował za likwidacją ograniczeń prędkości?
Bo to spisek?
>> No to poproszę o sprawozdania finansowe firm, które rzekomo na tej
>> zmianie tak strasznie zarobiły z wyszczególnieniem dochodów ze sprzedaży
>> poszczególnych produktów oświetleniowych.
>
> Och, jak mi przykro! Prezes dziś wcześniej wyszedł z pracy i nie zdołał
> podpisać raportów o które Pan prosił. ;P
No to i zabieraj sobie stąd swoje konfabulacje.
>> A skąd wiesz, skąd wziął się wzrost w 2007? Może z tych samych powodów i
>> byłby jeszcze większy, gdyby nie zmiana przepisów?
>
> Niby dlaczego miałby być większy?
A dlaczego miałby być zawsze mniejszy?
Uważaj: jeśli użyjesz argumentu "bo taki był trend" to będziesz miał
klasyczny "argument kołowy".
> Jakieś konkretne powody wystąpiły?
A musiały?
I jakie wystąpiły w zeszłym roku?
> Trend był stabilnie spadkowy od 10 lat.
No i zdarzyła mu się fluktuacja.
>>> światłami. Głębsza analiza na pewno da jakieś dane do wnioskowania.
>>
>> Dlaczego?
>
> Bo taki jest cel analiz.
Ty cwaniaczku!
Wycinasz złośliwie cytaty, żeby nie było widać, że moje pytani
"dlaczego" odnosi się do czegoś innego!
Czy może jesteś albo byłeś związany z polityką?
>> Na pewno w 2007 więcej ekip budowlanych zaczęło krążyć po kraju - cała
>> moja aktualna najbliższa okolica wtedy się budowała. Może to był
>> powód? ;->
>
> No tak zapomniałem o takim ważnym powodzie. Podobnie jak zapomniałem o
> nagłym wzroście populacji bezpańskich czarnych kotów, które w 2007r
> zaczęły masowo przebiegać przed pojazdami. ;)
Teoria tak samo "dobra", jak twoja poprzednia...
>> Ale trend z reguły podlega fluktuacjom.
>
> Napisałem "charakter zmian długofalowych" a nie fluktuacje.
Twierdzisz, że długofalowy trend wyklucza okresowe fluktuacje?
>> Tak, straaaaaaaaasznie rewolucyjne zmiany miały wtedy miejsce... Może je
>> wymienisz? (tylko takie bezpośrednio mające wpływ na ruch drogowy)
>
> Proszę sięgnąć do naszej historii najnowszej. Może podpowiem słowa
> klucze: socjalizm, wolny rynek, unia...
Może jeszcze wybór Papieża Polaka, hmm?
>> dzięki temu łatwiej im uniknąć "bum" w takiej sytuacji?
>
> Motocykliście PRZEDE WSZYSTKIM łatwiej się przewrócić w sytuacji
> awaryjnej/zagrożenia. Dowód? Dwa koła zamiast czterech. :P
Ale też łatwiej wymknąć się z sytuacji awaryjnej/zagrożenia.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.06.12 20:54 Andrzej Lawa
- 15.06.12 20:56 Andrzej Lawa
- 15.06.12 21:05 Tom01
- 15.06.12 21:18 Tom01
- 15.06.12 21:21 Andrzej Lawa
- 15.06.12 21:21 Tom01
- 15.06.12 21:49 Andrzej Lawa
- 15.06.12 21:50 Tom01
- 15.06.12 21:55 Andrzej Lawa
- 15.06.12 22:02 Andrzej Lawa
- 15.06.12 22:10 Tom01
- 15.06.12 22:14 Tom01
- 15.06.12 22:21 Tom01
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-01-22 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-22 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-22 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-22 pokolenie Z
- 2025-01-22 Wyświtlacz ramki cyfrowej
- 2025-01-22 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-22 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-22 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-22 oferta na ubezpieczenie OC życie prywatne
- 2025-01-22 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-22 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-22 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-21 Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- 2025-01-21 bateria na żądanie
- 2025-01-21 Warszawa => IT Business Analyst <=