-
Date: Fri, 15 Jun 2012 20:48:23 +0200
From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:12.0) Gecko/20120421 Thunderbird/12.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: tepe chuje na
References: <4fd4ae1a$1@news.home.net.pl>
<1...@g...com>
<jrcknj$skn$1@news.task.gda.pl> <4fd9e085$1@news.home.net.pl>
<4fd9e820$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>
<4fda447d$1@news.home.net.pl>
<4fda4acd$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
<4fda5b55$1@news.home.net.pl>
<4fda5d4f$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
<4fda6168$1@news.home.net.pl>
<4fda6317$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
<4fda6a82$1@news.home.net.pl>
<4fda732d$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
<4fdad0f5$1@news.home.net.pl>
<4fdae0d9$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
<4fdaeb71$1@news.home.net.pl>
<4fdaf358$0$1302$65785112@news.neostrada.pl>
<4fdb0149$1@news.home.net.pl>
<4fdb04d9$0$1306$65785112@news.neostrada.pl>
<4fdb1cfc$1@news.home.net.pl>
<4fdb210f$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
<4fdb2f9f$1@news.home.net.pl>
<4fdb3ef1$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
<4fdb730e$1@news.home.net.pl>
<4fdb7e0c$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <4fdb7e0c$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 91.206.96.25
Message-ID: <4fdb8379$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1339786105 91.206.96.25 (15 Jun 2012 20:48:25 +0100)
Organization: home.pl news server
Lines: 144
X-Authenticated-User: a...@p...pl
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home
.net.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:655768
[ ukryj nagłówki ]W dniu 15.06.2012 20:25, Tom01 pisze:
> W dniu 15.06.2012 19:38, Andrzej Lawa pisze:
>> Dowody poproszę.
>
> 28 czerwiec 2006
> http://www.swiatmotoryzacji.com.pl/index.php?id=126&
modul=numery&page=czytaj
>
>
> Użytkownicy samochodów nie przywiązują szczególnej uwagi do stanu
> oświetlenia swoich aut. Tymczasem jest on bardzo kiepski, o czym
[ciach]
Czyli ITS złapał sponsora do wsparcia akcji, którą sam rozkręcił.
A nie odwrotne.
[ciach]
>> Przy prawidłowych światłach - nie mogą.
>
> Wg ITS, a ściślej jednego z agitatorów za światłami P. Targosińskiego,
> który nie przegapia żadnej okazji do reklamowania swojego AS-a
> (Analizatora Świateł), poprawnie ustawione światła ma 11% pojazdów.
Pewnie podobny odsetek przestrzega ograniczeń prędkości... czyli wg.
twojej "logiki" limitowanie prędkości jest ZŁE i jest wynikiem SPISKU.
>> A tobie zacina się słowo "Pan". W usenecie jest ono dość... obraźliwe.
>
> Od kiedy stosowanie zasad poprawnego wyrażania się po Polsku jest
> obraźliwe?
Praktycznie od początku usenetu, a nawet wcześniej - jeszcze w czasach FIDO.
>> Cholernie dużo łatwiejsze.
>> I musiało to być _odpowiednie_ oświetlenie, a nie dowolne.
>
> Co nie zmienia faktu, że mechanizm jest ten sam. I nie można wykluczyć
> wystąpienia takiej kombinacji świateł że maskowanie zadziała samo z siebie.
Nie można też wykluczyć upadku meteorytu...
>> Jak pokażesz mi aparat fotograficzny robiący fotografie z taką samą
>> dynamiką barw, jaką jest w stanie dostrzec ludzkie oko, to będziesz mógł
>> wyciągać zdjęcia jako argumenty.
>
> Okrojenie dynamiki miało na celu pogłębienie cieni i zwiększenie efektu.
Okrojenie dynamiki jest inherentną cechą wszystkich współczesnych metod
fotograficznych. Dodatkowo brakuje ruchu.
Dlatego ocena widoczności pojazdu na podstawie zdjęcia jest całkowicie
pozbawiona sensu.
> Pretensje o to proszę kierować do HELLi. Normalnie w takiej sytuacji
> widać byłoby dużo więcej. Pytanie było jednak proste: Ma Pan jakąkolwiek
> wątpliwość, że na lewym zdjęciu nie ma samochodu? JEST czy NIE MA?
W ruchu drogowym nie patrzę na zdjęcia tylko na rzeczywistość. Pytanie
jest pozbawione sensu.
>> Och, mówisz że zyski były i spowodowane bezpośrednio zmianą przepisów?
>
> Podobnie jak otworzyły się zyski gmin po wprowadzeniu przepisu
> umożliwiającego "zarabianie" za pomocą fotoradarów. Co w tym dziwnego?
Och, czyli teraz będziesz agitował za likwidacją ograniczeń prędkości?
Bo to spisek?
>> No to poproszę o sprawozdania finansowe firm, które rzekomo na tej
>> zmianie tak strasznie zarobiły z wyszczególnieniem dochodów ze sprzedaży
>> poszczególnych produktów oświetleniowych.
>
> Och, jak mi przykro! Prezes dziś wcześniej wyszedł z pracy i nie zdołał
> podpisać raportów o które Pan prosił. ;P
No to i zabieraj sobie stąd swoje konfabulacje.
>> A skąd wiesz, skąd wziął się wzrost w 2007? Może z tych samych powodów i
>> byłby jeszcze większy, gdyby nie zmiana przepisów?
>
> Niby dlaczego miałby być większy?
A dlaczego miałby być zawsze mniejszy?
Uważaj: jeśli użyjesz argumentu "bo taki był trend" to będziesz miał
klasyczny "argument kołowy".
> Jakieś konkretne powody wystąpiły?
A musiały?
I jakie wystąpiły w zeszłym roku?
> Trend był stabilnie spadkowy od 10 lat.
No i zdarzyła mu się fluktuacja.
>>> światłami. Głębsza analiza na pewno da jakieś dane do wnioskowania.
>>
>> Dlaczego?
>
> Bo taki jest cel analiz.
Ty cwaniaczku!
Wycinasz złośliwie cytaty, żeby nie było widać, że moje pytani
"dlaczego" odnosi się do czegoś innego!
Czy może jesteś albo byłeś związany z polityką?
>> Na pewno w 2007 więcej ekip budowlanych zaczęło krążyć po kraju - cała
>> moja aktualna najbliższa okolica wtedy się budowała. Może to był
>> powód? ;->
>
> No tak zapomniałem o takim ważnym powodzie. Podobnie jak zapomniałem o
> nagłym wzroście populacji bezpańskich czarnych kotów, które w 2007r
> zaczęły masowo przebiegać przed pojazdami. ;)
Teoria tak samo "dobra", jak twoja poprzednia...
>> Ale trend z reguły podlega fluktuacjom.
>
> Napisałem "charakter zmian długofalowych" a nie fluktuacje.
Twierdzisz, że długofalowy trend wyklucza okresowe fluktuacje?
>> Tak, straaaaaaaaasznie rewolucyjne zmiany miały wtedy miejsce... Może je
>> wymienisz? (tylko takie bezpośrednio mające wpływ na ruch drogowy)
>
> Proszę sięgnąć do naszej historii najnowszej. Może podpowiem słowa
> klucze: socjalizm, wolny rynek, unia...
Może jeszcze wybór Papieża Polaka, hmm?
>> dzięki temu łatwiej im uniknąć "bum" w takiej sytuacji?
>
> Motocykliście PRZEDE WSZYSTKIM łatwiej się przewrócić w sytuacji
> awaryjnej/zagrożenia. Dowód? Dwa koła zamiast czterech. :P
Ale też łatwiej wymknąć się z sytuacji awaryjnej/zagrożenia.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.06.12 20:54 Andrzej Lawa
- 15.06.12 20:56 Andrzej Lawa
- 15.06.12 21:05 Tom01
- 15.06.12 21:18 Tom01
- 15.06.12 21:21 Andrzej Lawa
- 15.06.12 21:21 Tom01
- 15.06.12 21:49 Andrzej Lawa
- 15.06.12 21:50 Tom01
- 15.06.12 21:55 Andrzej Lawa
- 15.06.12 22:02 Andrzej Lawa
- 15.06.12 22:10 Tom01
- 15.06.12 22:14 Tom01
- 15.06.12 22:21 Tom01
Najnowsze wątki z tej grupy
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
- Re: Kluby MC, barwy i ustalenia - pare wyjasnien (bardzo dlugie) -- total offtopic
- Covid Covidem, ale co z Różańskowiskiem?
Najnowsze wątki
- 2024-10-09 Próby RCB SMS alarmowy
- 2024-10-09 Bye Bye Aero2
- 2024-10-09 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-09 Białystok => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-10-09 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-09 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-09 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-09 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-09 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-10-09 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-09 Warszawa => Sales Development Representative (z j. niemieckim) <=
- 2024-10-09 masowe programowanie AVR
- 2024-10-08 Fajny pomysł na monitor z klawiaturą
- 2024-10-08 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-08 Warszawa => WordPress Developer + ACF <=