-
Data: 2012-06-15 21:21:01
Temat: Re: tepe chuje na
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 15.06.2012 20:39, Tom01 pisze:
> W dniu 15.06.2012 20:09, Andrzej Lawa pisze:
>> Tylko nie powinny go emitować W OGÓLE.
>
> Proponuję zatem przemówić im do rozumu.
Właśnie próbuję, ale jesteście cholernie odporni.
>> Wiem. Wiem też, że niekiedy w nocy jeżdżą "cichociemni". Wg. twojej
>> "logiki" należałoby wobec tego zakazać świecenia nocą.
>
> Proszę nie zmieniać tematu. Zawsze będzie coś nieświecącego, za czym
> trzeba wypatrywać. Gdzie jest zatem "pomoc" swiateł?
Przeczytaj co napisałem.
>> Oba są takie same. Co wygrałem?
>
> Oczywiście że są takie same. Przy czym albo Pan trick znał, albo
> sprawdził w programie graficznym lub posłużył się innym narzedziem.
> Inaczej trzeba być cyborgiem żeby nie "widzieć" że B wygląda na dużo
> jaśniejszy.
Ja po prostu wiem conieco o właściwościach wzroku.
> > Prawidłowo oświetlony pojazd jest łatwiejszy "namierzenia" - dzięki
>> czemu nie trzeba poświęcać mu dużo uwagi i można się skupić na
>> elementach "niepewnych" (np. nieoświetlonych).
>
> Czyli trzeba wypatrywać. No, w końcu!.
Pewnie, że trzeba - nigdy nie przeczyłem.
Ale wypatrzenie czegoś co prawidłowo świeci jest łatwiejsze i szybsze,
dzięki czemu zostaje więcej czasu na obiekty nieoświetlone. A że takich
obecnie jest mniej - mamy czysty zysk. Więcej uwagi można skupić a
nieoświetlonych pieszych, zwierzątkach oraz pojedynczych idiotach twardo
"oszczędzających prąd".
>> I to jest tylko "bonusowa" zaleta. Zasadniczą korzyścią było
>> zlikwidowanie sytuacji "ja jeszcze widzę, więc nie muszę włączać
>> świateł" kiedy dla innych uczestników ruchu taki pojazd był już z powodu
>> deszczu czy zmroku prawie całkowicie niewidoczny, z czego kierujący nie
>> zdawał sobie sprawy.
>
> Czyli co? Przed 2007 rokiem było z tego powodu bardziej niebezpiecznie?
Tak.
> Powinno się zatem przekładać na większą ilość wypadków.
Jak to ci już ktoś wytknął, a sprytnie przemilczałeś, wzrost był
spowodowany ogromną liczbą wypadków i ofiar w pierwszym kwartale...
kiedy przepis jeszcze nie obowiązywał!!!
W maju liczba ofiar spadła o prawie 4%, potem był wzrost na dwa
miesiące, a potem to już ciągle poniżej wyników z 2006.
> Ale cóż za pech, była mniejsza. Pudło drogi Watsonie.
Co zatem spowodowało spadek liczby ofiar w 2008 i latach kolejnych,
skoro przepis nadal obowiązywał? Przepisy pozostawały mniej-więcej takie
same, skład "taboru" też nie doznał drastycznych zmian...
>> Nie, to jest pytanie. Czego nie rozumiesz w znaku zapytania?
>
> Znak zapytania nie musi oznaczać pytania. Może stać na końcu pytania
> retorycznego. A to właśnie tak brzmi. Ktoś coś o maturze wspominał?
Wiesz, jakbyś uczciwie zasłużył na maturę to byś wiedział, że z wiekiem
percepcja się cholernie pogarsza.
>> Swoją drogą - w czasie i miejscu owego badania, czy światła w dzień były
>> obowiązkowe czy nie?
>
> Były obowiązkowe.
I czy osoby biorące udział w teście wiedziały, że badanie dotyczy wpływu
świateł na bezpieczeństwo?
>> Patrz: (oryginalny) temat wątku.
>
> Proszę nie kręcić. Odniósł się Pan komentarzem do artykułu Heiliga.
Który ty przytoczyłeś w ramach tego wątku jako argument przeciwko mojej
krytyce oślepiania długimi.
>> Ale to nie jest wina przepisów tylko właśnie ich olewania! Przebije się
>> to wreszcie do ciebie?
>
> Czyli marzy się Pan regulacja wszystkich dziedzin i robotyzacja
> społeczeństwa?
Nie. Tylko "mam czelność" wytknąć ci absurdalność twojego postępowania:
masz pretensje do przepisu, że może rodzić jakieś problemy, ale tylko w
wyniku nieprzestrzegania przepisów z nim powiązanych!
>> Och, no to rozwiązanie jest proste - nakazać oświetlanie się także
>> pieszym.
>
> Kogut na czapce. Genialne. O zwierzętach też proszę nie zapominać.
Słyszałeś kiedyś słowo "sarkazm"?
>> Odporny na wiedzę i trudny do zarąbania... Weź może postaraj się chociaż
>> przeczytać, co już wielokrotnie pisałem, hmm?
>
> Czytałem wielokrotnie. Przecież widzę że nie przyzna Pan nawet że czarne
> jest czarne kiedy ja to pierwszy napiszę.
Proszę, tylko bez kaczyzmu...
[ciach]
> Znaczy nie ma Pan żadnych podstaw do dyskusji nie tylko z profesorem
> okulistyki ani nawet doświadczonym kierowcą. Bo jak widać doświadczenia
> Panu brak.
Odezwał się... doświadczony przez los ;->
>> Taaaak, jeśli rzeczywistość nie pasuje do twojej teorii... to należy
>> odrzucić rzeczywistość!
>
> Bingo. To właśnie Pan reprezentuje.
I ty miałeś pretensje, że pisałem do ciebie per "dziecko"... Na prawdę
nie zdajesz sobie sprawy, jak dziecinny jest twój powyższy "manewr"?
Następne wpisy z tego wątku
- 15.06.12 21:21 Tom01
- 15.06.12 21:49 Andrzej Lawa
- 15.06.12 21:50 Tom01
- 15.06.12 21:55 Andrzej Lawa
- 15.06.12 22:02 Andrzej Lawa
- 15.06.12 22:10 Tom01
- 15.06.12 22:14 Tom01
- 15.06.12 22:21 Tom01
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-01-22 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-22 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-22 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-22 pokolenie Z
- 2025-01-22 Wyświtlacz ramki cyfrowej
- 2025-01-22 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-22 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-22 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-22 oferta na ubezpieczenie OC życie prywatne
- 2025-01-22 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-22 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-22 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-21 Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- 2025-01-21 bateria na żądanie
- 2025-01-21 Warszawa => IT Business Analyst <=