-
Data: 2012-06-15 21:49:03
Temat: Re: tepe chuje na
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 15.06.2012 21:05, Tom01 pisze:
> W dniu 15.06.2012 20:48, Andrzej Lawa pisze:
>> Czyli ITS złapał sponsora do wsparcia akcji, którą sam rozkręcił.
>>
>> A nie odwrotne.
>
> Aha. Dowód proszę...
Ty pomawiasz instytucję o korupcję - i domagasz się ode mnie dowodu na
niewinność?
No to udowodnij, że nie jesteś pedofilem!
>> Pewnie podobny odsetek przestrzega ograniczeń prędkości...
>
> Znów zmienia Pan temat.
Słowo "analogia" też jest dla ciebie zagadką?
> 89% pojazdów ma źle ustawione światła, czyli
> mogą maskować.
Przepisy są złe bo, ludzie ich nie przestrzegają i to może spowodować
problemy... Fascynująca ta twoja "logika".
Pojazdy mają mieć PRAWIDŁOWE OŚWIETLENIE. Tylko tyle i aż tyle. I wtedy
nie ma problemów, na które się powołujesz.
>> Praktycznie od początku usenetu, a nawet wcześniej - jeszcze w czasach
>> FIDO.
>
> Początek usenetu to USA i zwyczaje zwracania sie przylazły stamtąd. Ale
> to nie znaczy, że mają wyższy priorytet niż zasady języka polskiego.
Mają.
>>> Co nie zmienia faktu, że mechanizm jest ten sam. I nie można wykluczyć
>>> wystąpienia takiej kombinacji świateł że maskowanie zadziała samo z
>>> siebie.
>>
>> Nie można też wykluczyć upadku meteorytu...
>
> Znów lawirowanie. Czyli nie można wykluczyć mimowolnego maskowania.
Chcę ci uświadomić skalę prawdopodobieństwa. Za trudne?
>> Okrojenie dynamiki jest inherentną cechą wszystkich współczesnych metod
>> fotograficznych. Dodatkowo brakuje ruchu.
>>
>> Dlatego ocena widoczności pojazdu na podstawie zdjęcia jest całkowicie
>> pozbawiona sensu.
>
> Ta? To dlaczego zdjęcie jest powszechnie pokazywane jako dowód na zalety
> świateł?
Przeze mnie? Nie przypominam sobie.
>> W ruchu drogowym nie patrzę na zdjęcia tylko na rzeczywistość. Pytanie
>> jest pozbawione sensu.
>
> WIDAĆ czy NIE WIDAĆ?
Na żadnych z tych zdjęć nie widzę tego, co widziałbym w rzeczywistości
podczas jazdy, bo jest to obecnie fizycznie awykonalne. Co więcej tak na
prawdę jest to jedno i to samo zdjęcie, tylko odmiennie ustawioną gammą.
>> Och, czyli teraz będziesz agitował za likwidacją ograniczeń prędkości?
>> Bo to spisek?
>
> Zarabianie na ograniczeniach prędkości to plan biznesowy. Gminy biorą
> kredyty albo starają się o dotacje na zakup maszynki do robienia
> pieniędzy. Może nieprawda?
Och, ależ prawda, prawda. Ale nie taka jest przyczyna ograniczeń prędkości.
>> A dlaczego miałby być zawsze mniejszy?
>
> Bo taki był trend.
No i mamy klasyczny religijny argument (czyli kołowy) - liczb ofiar
spadała, więc był trend spadkowy, a liczb ofiar spadała, bo był trend
spadkowy. Brawo.
>>> Jakieś konkretne powody wystąpiły?
>> A musiały?
>
> Oczywiście. Nie ma skutku bez przyczyny.
No to przyczyną była statystyczna fluktuacja trendu.
>> I jakie wystąpiły w zeszłym roku?
>
> Nie wiem. Może się Pan zastanowić i podzielić wnioskami.
To ty jesteś specjalistą od wyciągania wniosków z nieskorelowanych
danych. Zabłyśnij.
>>> Trend był stabilnie spadkowy od 10 lat.
>> No i zdarzyła mu się fluktuacja.
>
> Z jakiegoś powodu.
Na pewno nie z powodu zmiany przepisów, bo właściwie cały wzrost był w
okresie obowiązywania przepisów z 2006.
>> Ty cwaniaczku!
>
> Proszę sie pohamować. Nie będę kolejny raz ostrzegał.
I co mi zrobisz, hmm?
>> Wycinasz złośliwie cytaty, żeby nie było widać, że moje pytani
>> "dlaczego" odnosi się do czegoś innego!
>
> To się nazywa cięcie cytatów. Zgodne z zasadami usenetu. :P
Tylko cięcie cytatów ma skasować ich nadmiar ale nie zakłócić
interpretacji tekstu. A ty, cwaniaczku, celowo to zrobiłeś i teraz
zgrywasz skrzywdzone niewiniątko.
>> Teoria tak samo "dobra", jak twoja poprzednia...
>
> Tyle że mniej prawdopodobna.
Mówisz? To podaj prawdopodobieństwo obu i sposób ich wyliczenia.
>> Twierdzisz, że długofalowy trend wyklucza okresowe fluktuacje?
>
> Co innego fluktuacja a co innego zaburzenie lub zmiana trendu.
A zmienił się? Liczby potem kontynuowały spadek, z wyjątkiem kolejnej
"korekty" w 2011.
>> Może jeszcze wybór Papieża Polaka, hmm?
>
> Wskazał Pan aby wypisać przyczyny mające wpływ na bezpieczeństwo
> drogowe. Pana to też zobowiązuje.
Znowu sarkazm przemknął niezauważenie obok ciebie... Może powinien mieć
włączone światła? ;->
>> Ale też łatwiej wymknąć się z sytuacji awaryjnej/zagrożenia.
>
> Nie, wcale nie łatwiej. Trudniej. Ewentualnie tylko szybciej.
Czasem łatwiej, czasem trudniej. Jeśli np. ktoś na ślepo zacznie
zmieniać pas ruchu to w jadący obok samochód walnie właściwie zawsze,
jeśli się nie zorientuje i nie wróci na "swój" pas. Jeśli obok jechał
ktoś na motocyklu, to w wielu przypadkach motocyklista będzie musiał
tylko dokonać niewielkiej korekty kursu i obaj się zmieszczą na tym
samym pasie - i skończy się tylko na bluzgach. Niestety w wielu innych
motocyklista zostanie trafiony i wtedy ryzyko zejścia jest dużo większe,
niż w przypadku prawie pewnego trafienia w samochód, kiedy do ryzyko
konsekwencji śmiertelnych jest zauważalnie mniejsze, choć oczywiście
istnieje. co gorsza (dla samochodu) w samochodzie potencjalnych ofiar
może być więcej.
Klasyczne "na dwoje babka wróżyła".
Następne wpisy z tego wątku
- 15.06.12 21:50 Tom01
- 15.06.12 21:55 Andrzej Lawa
- 15.06.12 22:02 Andrzej Lawa
- 15.06.12 22:10 Tom01
- 15.06.12 22:14 Tom01
- 15.06.12 22:21 Tom01
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-01-22 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-22 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-22 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-22 pokolenie Z
- 2025-01-22 Wyświtlacz ramki cyfrowej
- 2025-01-22 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-22 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-22 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-22 oferta na ubezpieczenie OC życie prywatne
- 2025-01-22 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-22 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-22 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-21 Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- 2025-01-21 bateria na żądanie
- 2025-01-21 Warszawa => IT Business Analyst <=