  • Date: Fri, 15 Jun 2012 20:22:20 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: tepe chuje na
    <jrcj11$o3q$1@news.task.gda.pl> <jrd6rg$5m2$1@inews.gazeta.pl>
    <4fda39a6$0$1208$65785112@news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <4fda4955$0$1309$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fda5bee$1@news.home.net.pl>
    <4fda5d8f$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fda6055$1@news.home.net.pl>
    <4fda60d8$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fda61b2$1@news.home.net.pl>
    <4fda6440$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fda69db$1@news.home.net.pl>
    <4fda71d3$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fdad05f$1@news.home.net.pl> <op.wfx9xf13bkkx24@attitude-adjust>

    W dniu 15.06.2012 17:13, Leszek Karlik pisze:

    > Udowodnij to.

    "To" czyli co?

    Bo jedyna moja teza w powyższym jest następująca: wpływ włączenia
    świateł na obciążenie silnika jest tak minimalny, że zginie w chaosie
    innych czynników takich jak większy potencjał do płynnej jazdy bez
    spowodowanego wymuszeniami hamowania, mniejszy bezproduktywnego mielenia
    silnikiem przy skręcie w lewo dzięki lepszej ocenie sytuacji na
    przecinanej drodze oraz możliwość trafienia w bardziej optymalne
    obciążenie silnika.

    Co tu jest do udowodnienia? Że sprawność silnika jest zmienna w
    zależności od jego warunków pracy? Że płynna jazda zmniejsza zużycie
    paliwa od przerywanej hamowaniami? Że na wolnych obrotach paliwo się
    właściwie marnuje?

    Zauważ, że ja nie udowadniam, że zużycie się nie zmieni lub wręcz
    spadnie - ja tylko obaliłem teorię, że zawsze musi mierzalnie wzrosnąć.

    Wyjątek od reguły obala regułę.