    Date: Tue, 12 Jun 2012 19:57:32 +0200
    From: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: tepe chuje na

    W dniu 12.06.2012 19:29, Budyń pisze:
    > Jest jak jest - auta jeżdzą z włączonymi światłami. I od tego
    > miejsca dyskutuj co ze swiatłami moturów :-)

    Nie da rady. Jeśli przyczyna leży wcześniej, to nie ma rozwiązania. Nic
    się nie da zrobić ze światłami moturów bo swiatła samochodów zawsze je
    zagłuszą. Choćby dlatego, że samochodów jest znacznie więcej i mają po
    dwa światła.

    Auta jeżdżą z włączonymi światłami, co jest ewenementem na skalę
    światową. Nie oszkujumy, się w demoludach ustawa została po prostu
    kupiona. To, że ktoś wymyślił sobie, że w ten sposób załatwi sobie
    przepis generujacy dodatkową kasę, nie jest normalne. A jeśli dodatkowo
    ma negatywny wpływ na widoczność, a więc i bezpieczeństwo, to jest
    działaniem na szkodę czyjegoś zdrowia i życia. Na moje oko to jest
    patologia, o ile nie przestępstwo i główna przyczyna tego o czym tutaj
    dyskutujemy. Nie ma więc sensu gadać nad złagodzeniem jakoś wpływu
    świateł samochodowych bo to zwyczajnie niemożliwe. To one są problemem a
    nie silniejsze światła moturów rozwiązaniem.

    --
    Tom01