  • Data: 2012-06-12 22:04:18
    Temat: Re: tepe chuje na
    Od: zefir <z...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-12 15:54, Kefir pisze:

    > Powtarzne setki razy:
    > 1. Ostre swiatlo utrudnia ocene odleglosci i szybkosci.
    > 2. Wyzej wymienione uniemozliwia takze obserwacje jego najblizszego
    > otoczenia, w tym np kierunkowskazow.
    >
    > Wymienilem rzeczy potwierdzone empirycznie. Jezdzacych na swiatlach
    > drogowych w dzien uwazam za bezmyslnych uzytkownikow drogi.
    > Jednoczesnie zaznaczam, ze nie uwazam siebie za posiadacza monopolu na
    > jedynie sluszna wiedze, a jedynie paru doswiadczen.

    Zgadzam się, nie raz zresztą była tu o tym dyskusja, jednakże, myślę, że
    na używanie świateł drogowych przy prędkości 200+ na autostradzie czy
    ekspresówce można by przymknąć oko. Kiedyś, kiedy nie było obowiązku
    jazdy na światłach w dzień, ten kto jechał szybko zapalał światła
    mijania i było wiadomo, że trzeba zmykać na prawy pas jak najszybciej,
    teraz pozostają drogowe lub stroboskopy jako wyróżnik.

    --
    pzdr.
    zefir