  • Data: 2012-06-13 09:00:45
    Temat: Re: tepe chuje na
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.06.2012 23:51, Tom01 pisze:

    > Ależ nie możemy tego rozłączać. Problem praktyczny wziął się z problemu
    > prawnego. Aby sytuację praktyczą doraźnie próbować poprawić długimi,
    > łamiemy inne prawo i stwarzamy innego rodzaju niebezpieczne sytuacje.

    Masz na myśli obowiązek jazdy na światłach w dzień?

    Zgadzam się, że naruszył pewne przyzwyczajenie (że na światłach to tylko
    motocykle), ale do licha - ile lat już minęło??

    Poza tym duża część przypadków "nie zauważyłem" bierze się z tego, że
    delikwent w ogóle nie popatrzył. Jak mają drogowe na to pomóc, jeśli
    pacjent w ogóle w ich stronę nie popatrzy? To już buczek mgłowy, który
    żartobliwie zaproponowałem, byłby bardziej sensowny (a nie głośne
    wydechy, które "od przodu" stosunkowo słabo się słyszy).