  • Data: 2012-06-12 22:59:21
    Temat: Re: tepe chuje na
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tom01" <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> napisał w wiadomości
    news:4fd7830c$0$26710$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie da rady. Jeśli przyczyna leży wcześniej, to nie ma rozwiązania. Nic
    > się nie da zrobić ze światłami moturów bo swiatła samochodów zawsze je
    > zagłuszą.

    No jak nie da rady? Mnie sie udawało być znacznie bardziej widocznym niż
    samochody....
    Jeszcze raz - nie rozmawiamy o problemie prawnym tylko praktycznym.
    Jesli chcesz gadać o ustawac to z góry sie zgadzam - jest jakis milion ustaw
    do poprawy. Ale to nie wpływa na naszą sytuację obecnie - teraz sie
    zastanawiamy praktycznie - włączać te światła czy nie.

    b.