    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ten drugi cię zabije
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <60f9baa7$0$23915$65785112@news.neostrada.pl>
    <sdflhc$vqv$3@news.icm.edu.pl>
    <q...@4...com>
    <60fd99e7$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <sduoap$2kpto$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Date: 30 Jul 2021 16:59:50 GMT

    Użytkownik mk4 m...@d...nul ...

    > Co do jazdy na dupie to preferujesz zderzenie z naczepa ciagnika
    > siodlowego jak jedziesz 5m za nim i uderzasz z rozniaca predkosci
    > 10km/h czy moze jak jedzisz za nim 50m i ta roznica predkosci
    > wynosi np 80km/h?
    >
    > Jazda na dupie jesli chodzi o skutki ewentualnego kontaktu jest
    > mniej niebezpieczna niz jazda nie na dupie. Ot taki paradoks.

    :)
    Moge ci pkazac kilka zdjec osób które tak myslały. a potem wyskrobywano
    ich spod ciezarówki...

    Ogolnie preferuje taki odstep zebym nie musiał sie martwic czy
    wyhamuje.
    A za tirem proponuje zostawiac jeszcze odrobine wiecej miejsca albo,
    jezeli jedziemy na jakiejs autostrado esce to po prostu nie jechac za
    nim bo po co sobie ograniczac widocznosc.

    Ale tego typu rozwazania uwazam za dokładnie to o czym pisałem -
    przykład brawu pomieszanej ze srednio madrym postepowaniem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,