  • Data: 2021-07-30 19:59:49
    Temat: Re: ten drugi cię zabije
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Ale ja nie komentowałem pierdolnięcia pieszego, tylko
    > sugestię, że nie należy wsiadać za kółko jak się jest
    > zdekoncentrowanym czy rozkojarzonym.

    W normalnej jezdzie miedzy gorszy dzien a "pierdolnałem kogos" jest
    jeszcze mnostwo szarosci.
    To nie jest wyscig F1 zeby miały decydowac dziesietne czesci sekndy.
    własnie po to sa te wszystkie odstepy, kierunkowskazy, ograniczenia
    predkosci...
    Jezeli jedziesz tak ze sekunda decyduje o zyciu twoim lub innego
    uczestnika ruchu to zle jedziesz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych