  • Data: 2021-07-30 18:59:49
    Temat: Re: ten drugi. To z czego wynikały ?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Dwie parkingowe:jedna ze zdenerwowania - wjechałem w słup tyłem,
    > bo go nie zauważyłem, bo myśłałem o czym innym.

    CZyli brawura -wydawalo ci sie ze mozna jednoczesnie prowadzic pojazd i
    myslec o niebieskich migdałach ;-)
    Ale to zart - bo tak naprawde delikatne stłuczki mam w dupie.
    Uszkodziłes sobie zderzak i... tyle. Nic sie nikomu nie stalo -
    zdarzenie bez znaczenia.

    > Kolejna raczej
    > zagapienie: wjechałem przy parkowaniu gościowi w tyłek.

    znów uznałes ze mozesz jechac i jednoczesnie zajmowac głowe czyms
    innym?
    Zaczynam dostrzegac pewien wzór.

    > A takie w ruchu choć przy prędkości niewielkiej,
    > to ostatnio tydzień temu popchnąłem delikatnie poprzednika,
    > bo spodziewałem się, że pojedzie a ten się głupio zatrzymał bo bał
    > się tramwaju

    Zbyt mały odstep plus brak uwagi na skrzyzowaniu. Ale na szczescie mała
    predkosc i brak szkód.

    > a kiedyś źle obliczyłem ile czasu zajmie mi zajęcie pasa
    > i się spotkałem z jadącym zbyt szybko innym użytkownikiem.

    Moze tutaj brawuja wykazał się ten drugi, zbyt szybko jadacy?

    > Średnio jedna na 250tys km (tylko stłuczki - bez innych
    > incydentów) i żadna z brawury czy głupoty - choć zagapienie się to
    > chyba też głupota.

    Brak koncentracji. Kazdemu sie zdarza, chociaz na twoim miejscu juz bym
    odrobine sie zaczał nad sobia zastanawiac ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu