  • Data: 2021-07-30 22:41:37
    Temat: Re: ten drugi cię zabije
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-07-30 o 19:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > W normalnej jezdzie miedzy gorszy dzien a "pierdolnałem kogos" jest
    > jeszcze mnostwo szarosci.

    Są tacy kierowcy, którzy nie rozpoznają stanu spadku sprawności
    u siebie i jadą mimo wszystko. Niektórzy z nich powodują wypadki
    przy niewielkiej już szarości na tej skali a inni dopiero jak jest czarno.
    Nie ma jednego szablonu.

    > To nie jest wyscig F1 zeby miały decydowac dziesietne czesci sekndy.
    > własnie po to sa te wszystkie odstepy, kierunkowskazy, ograniczenia
    > predkosci...
    > Jezeli jedziesz tak ze sekunda decyduje o zyciu twoim lub innego
    > uczestnika ruchu to zle jedziesz.

    Sekunda w ruchu miejskim to jest kilkanaście metrów -
    chyba źle coś szacujesz, bo wiesz przecież, że zanim naciśniesz
    hamulec to ze dwa razy zdążysz powiedzieć k....a :-)
    Jak już kogoś przejedziesz, albo walniesz w inne auto,
    to będziesz miał wrażenie, że to trwało wieki (wiele sekund) zanim
    uderzyłeś, dojechałeś, że mogłeś zrobić coś innego,
    skręcić, odbić, ale wybrałeś źle i stało się.
    A jechałeś przepisowo i decydowały sekundy.