  • Data: 2021-07-29 21:00:09
    Temat: Re: ten drugi cię zabije
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.07.2021 o 19:34, mk4 pisze:

    > Do najgorszych w skutkach
    > zdarzen dochodzi jak ten dystans byl jednak spory.

    Zgadzam się. Z tym że najczęściej jak jest dystans to do nich nie
    dochodzi i tyle.

    > A swoja droga to fakty sa takie, ze jesli dojdzie do sytuacji, ze ktos
    > mi siadzi na dupie to wiem, że jechalem jak lajza i to jest tylko i
    > wylaczenie moja kulpa, ze do tego doszlo.

    Bez przesady. Większość przypadków jakie mnie spotyka, to jesteś po
    prostu w środku zatwardzenia a idiota z tyłu dostaje pierdolca że jest
    jeden samochód dalej. Pewnie dlatego że jak mam możliwość i sens (bo w
    dupie mam, że on by chciał się wymienić o jedno miejsce w zatwardzeniu)
    to zjeżdżam za wczasu.
    --
    Shrek