  • Data: 2021-07-15 23:07:41
    Temat: Re: ten drugi cię zabije
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-07-15 o 19:22, ToMasz pisze:

    > trzeba by sobie wyrobić nawyk
    > hamowania na lewym pasie, gdy prawy stoi. ale w ten sposób zakorkujemy
    > miasta.

    Nie. Nie wyrobić nawyk hamowania na lewym pasie, gdy prawy stoi.
    Wystarczy nie wyprzedzać na pasach.
    Ja, nawet kiedy zapierdalam dużo ponad dozwoloną prędkość, to nigdy(!)
    nie wyprzedzam przed przejściem dla pieszych. Na skrzyżowaniu mi się
    zdarza - ale na skrzyżowaniu niewidocznym, jak np. na Puławskiej w
    Warszawie. https://goo.gl/maps/sDnCq7qCBqoRhEPF6
    Na przejściu dla pieszych - nigdy. Nawet kiedy jadę 200, o co wcale
    nietrudno na moim motocyklu. Bo samochodem aż tak szybko nie jeżdżę.

    > pokazałbym film, ale kamera zawiodła. co zamiast g1wh?

    Ja kupiłem 70mai A800s. Ale nie mam na razie weny, żeby ją zamontować.
    Za gorąco na jakiekolwiek prace.

    --
    -
    Akarm