  • 21. Data: 2011-05-27 14:00:56
    Temat: Re: telefon z "myszką"
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jeremiasz" <a...@w...pl> wrote in message
    news:irniu7$ibv$1@news.dialog.net.pl...

    > Opuszek jest rodzaju męskiego w języku polskim, nie żeńskiego:-)

    Ciekawe :-) Jaka będzie liczba mnoga?? :-)

    Czytam tu i mi jakoś nie pasuje:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Daktyloskopia
    "[..]poprzez przyłożenie opuszek palców do poduszki pokrytej"
    "[..]opracowano skanowanie opuszek palców"

    Taka liczba mnoga bardziej mi pasuje do rodzaju żeńskiego :-)

  • 22. Data: 2011-05-27 15:38:50
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Oj dobra, kazdy ekran pojemnosciowy dziala na *dotyk* a nie obsciskiwanie,
    jak mialo to miejsce w przypadku wyswietlaczy opornosciowych. Nawet HTC
    Wildfire w kontrakcie za ?8 ma taki ekran, nie tylko iChuj za exabilardy i
    gigazyliony.

    --
    Pozdr

  • 23. Data: 2011-05-27 16:17:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "G Nowak" <g...@g...com> wrote in message

> [...]
    > Wildfire w kontrakcie za ?8 ma taki ekran, nie tylko iChuj za exabilardy i

    Skąd u pana tyle negatywnych emocji panie Nowak? :-)

  • 24. Data: 2011-05-27 17:08:03
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    ja się grzecznie pytałem o telefon z myszką. Nic więcej. PRzy komputerze
    PC mamy klawiatury hardwarowe, ja przy PPC też chce. PRzy komputerze
    mamy myszkę opytczną - ja też chce. ( jej odwrotność wystarczy) gładzik
    w laptopach króluje - i fajne. A dotykanie ekranu jak już wskazano ma
    parę wad:
    1 zasłanianie ekranu
    2 brak precyzji. ( wiem wiem, mozna dywagowac co jest bardziej lub mniej
    precycyjne. ale ja WIDZE w co zaraz kliknę i kliknę trafnie co do 5
    pixeli w 0.5 sekundy, co do jednego pixela w 2 sekundy. Ty tej precyzji
    nie uzyskasz nigdy. Koniec. Chce to czego chce, niema - MÓJ problem,
    proszę mnie na siłę nie uszczęśliwiać iPhonem

    Dziekuje wszystkim za.... informacje ze tego czego chcę nie dostane

    ToMasz

  • 25. Data: 2011-05-27 17:21:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 27 May 2011 19:08:03 +0200, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > proszę mnie na siłę nie uszczęśliwiać iPhonem
    >
    > Dziekuje wszystkim za.... informacje ze tego czego chcę nie dostane

    Gadasz z trollem, to i trollowate rady dostajesz.
    Rzecz jest nietypowa, więc i typowych rozwiązań nie ma. Jak będziesz mieć
    konkretny telefon, to będziesz mógł szukać rozwiązań, czyli programu
    pokazującego kursor oraz sprzęgnięcia go ze sterownikiem trackpointa.
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Android dotarł do sciany..... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 26. Data: 2011-05-27 18:26:19
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Bo medzisz o tym srajfonie niczym Swiadek Jechowy. Zakladam, ze od dnia
    premiery pierwszego srajfona nie miales w reku urzadzenia zadnej innej
    firmy, te nieco zmienily sie przez ostatnie cztery lata.

    --
    Pozdr

  • 27. Data: 2011-05-28 03:45:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message
    > jak Ty to robisz jedną ręką?
    > Twoja kobieta jest szczęsciarą!

    Może powienieneś nauczyć się jeździć na rowerze bez trzymanki? :-)

    > poza zasiegiem cenowym, ale dzieki za wskazówkę.

    Mówią mi tutaj, że ten iPhone 4 w Polsce jest bardzo tani...
    Nie wiem o jakim zasięgu cenowym mówisz.

    > MApy garmina wyświetli na jakimś darmowym sofcie?

    Musisz sam sprawdzić, nie mam pojęcia...
    A mapy garmina są gdzieś darmowe czy tylko spiracone?

  • 28. Data: 2011-05-28 03:46:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Bo medzisz o tym srajfonie niczym Swiadek Jechowy.

    I ja, tylko ja, skromny Pszemol, jestem takim mocnym źródłem
    Twoich naładowanych negatywnie emocji? Czy może jest coś więcej?

    > Zakladam, ze od dnia premiery pierwszego srajfona nie miales
    > w reku urzadzenia zadnej innej firmy, te nieco zmienily sie
    > przez ostatnie cztery lata.

    I tu się mylisz - mój pierwszy iPhone to model 4 kupiony w lecie
    (właściwie już w jesieni) ubiegłego roku. Zrewidujesz teraz swoją
    teorię opartą o błędnym założeniu?

  • 29. Data: 2011-05-28 21:14:01
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Mówią mi tutaj, że ten iPhone 4 w Polsce jest bardzo tani...
    > Nie wiem o jakim zasięgu cenowym mówisz.
    iphone4 kosztuje gruuuuubo ponad 1000zł
    xperia połowę tego, omnia jedną trzecią

    > Musisz sam sprawdzić, nie mam pojęcia...
    > A mapy garmina są gdzieś darmowe czy tylko spiracone?
    mapy garmina należą do garmina. niemniej jest to standard, w którym
    robione są inne mapy, których to często używam.

    ToMasz

  • 30. Data: 2011-05-29 09:07:08
    Od: "Pendrive" <s...@o...pl>

    >jakie telefony mają "myszkę" (optyczną) jak w windowsie? tzn strzałkę
    >która porusza się po ekranie. ( i równocześnie jakiś system operacyjny,
    >najlepiej WM) Samsung i780, samsung omnia. jakie jeszcze?

    Blackberry

    --
    wystawiania rachunków i paragonów</a>