    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: telefon z "myszką"
    Date: Fri, 27 May 2011 19:08:03 +0200

    ja się grzecznie pytałem o telefon z myszką. Nic więcej. PRzy komputerze
    PC mamy klawiatury hardwarowe, ja przy PPC też chce. PRzy komputerze
    mamy myszkę opytczną - ja też chce. ( jej odwrotność wystarczy) gładzik
    w laptopach króluje - i fajne. A dotykanie ekranu jak już wskazano ma
    parę wad:
    1 zasłanianie ekranu
    2 brak precyzji. ( wiem wiem, mozna dywagowac co jest bardziej lub mniej
    precycyjne. ale ja WIDZE w co zaraz kliknę i kliknę trafnie co do 5
    pixeli w 0.5 sekundy, co do jednego pixela w 2 sekundy. Ty tej precyzji
    nie uzyskasz nigdy. Koniec. Chce to czego chce, niema - MÓJ problem,
    proszę mnie na siłę nie uszczęśliwiać iPhonem

    Dziekuje wszystkim za.... informacje ze tego czego chcę nie dostane

    ToMasz