eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzieRe: [tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie
  • Data: 2010-08-20 09:15:34
    Temat: Re: [tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-08-20 04:28, to pisze:
    > begin Czarek Daniluk
    >
    >> Ale jaka różnica w pracy. Wolałbyś 1,4 160KM R4, czy V6 160KM ??
    >
    > Bo ja wiem? Miałem V6 170 KM. Może fajnie brzmi, może kulturalnie
    > pracuje, ale jedzie tak sobie, a pali jak każde V6 czyli dużo. Moim
    > zdaniem jeśli V6 to już jakaś bardziej konkretna moc.
    >

    Miałem V6 193KM, jechało całkiem całkiem, ale paliło swoje...
    Teraz mam 2.0T 205KM seria a pierwszy stage daje coś koło 240-250KM,
    spala 6.5l/100km w trasie i z 9-11 w mieście. Oczywiście chcąc polatać z
    gazem w podłodze to i z 20l/100km. V-ka paliła 11-12 w trasie i 15-19 do
    35 w mieście i nie jechała w połowie tak dobrze, ale to kwestia 2ton
    automatycznej skrzyni i 4x4.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1181081583.html
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: