eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzieRe: [tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie
  • Data: 2010-08-20 12:00:18
    Temat: Re: [tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i4la2r$lnh$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2010-08-20 04:28, to pisze:
    >> begin Czarek Daniluk
    >>
    >>> Ale jaka różnica w pracy. Wolałbyś 1,4 160KM R4, czy V6 160KM ??
    >>
    >> Bo ja wiem? Miałem V6 170 KM. Może fajnie brzmi, może kulturalnie
    >> pracuje, ale jedzie tak sobie, a pali jak każde V6 czyli dużo. Moim
    >> zdaniem jeśli V6 to już jakaś bardziej konkretna moc.
    >>
    >
    > Miałem V6 193KM, jechało całkiem całkiem, ale paliło swoje...
    > Teraz mam 2.0T 205KM seria a pierwszy stage daje coś koło 240-250KM, spala
    > 6.5l/100km w trasie i z 9-11 w mieście. Oczywiście chcąc polatać z gazem w
    > podłodze to i z 20l/100km. V-ka paliła 11-12 w trasie i 15-19 do 35 w
    > mieście i nie jechała w połowie tak dobrze, ale to kwestia 2ton
    > automatycznej skrzyni i 4x4.

    Znowu się wtrącę - jeśli BENZYNOWY silnik 2.0T 205KM pali Ci w trasie
    6.5/100 to jest to chyba bardzo delikatnie pokonywana trasa, bez
    przyspieszania i hamowania, bo szczerze mówiąc znam kilka silników turbo o
    podobnych mocach i spalanie w trasie oscyluje bliżej 8/100. Co więcej - to
    spalanie, które podałeś, jest praktycznie takie samo jak katalogowo podają
    dla DIESLI o tych mocach.

    Jurand.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: