eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzieRe: [tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie
  • Data: 2010-08-20 09:37:46
    Temat: Re: [tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-08-19 21:03, Irokez pisze:
    > Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:i4jtl2$sp2$1@news.onet.pl...
    >>
    >> Ale jaka różnica w pracy. Wolałbyś 1,4 160KM R4, czy V6 160KM ??
    >
    > Jeździłem Mondeo 2.0 TDCi 130kM (czy ile to ma) R4 i mam 2.4JTD 136kM R5
    > Moc - podobna
    > Ale jak zajefajnie to R5 jedzie w porównaniu z R4. I te spokojne
    > przyspieszanie od 1000obr, gdzie TDCi dostawało ostrej padaczki (nie
    > piszę, że idzie turbina od 1000 tylko że spokojnie silnik przyspiesza a
    > nie dostaje konwulsji).
    >
    Mi wystarczy jak raz przejechałem się starym Audi 100 z R5 TDI 140KM :D
    i wiem co to znaczy praca 5 cylinderków, też mi się podoba.
    Kupiłbym sobie takie 5 cylinders, tyle że Audi z tymi motorami to w 90%
    padaczki które mają przechodzone po milionie km i więcej, a jak jakaś w
    sensownym stanie to kosztuje majątek i znaleźć taką to szukanie igły w
    stogu siana.
    Chyba że kupię sobie substytut w postaci Maryśki w weekend z 2,4 JTD :)

    Pozdrawiam !!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: