    From: A.L. <l...@a...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: tcl - do czego to sie moze przydac?
    Date: Thu, 19 Jan 2012 08:34:55 -0600

    On Wed, 18 Jan 2012 05:16:15 -0800 (PST), Andrzej Jarzabek
    <a...@g...com> wrote:

    >Czy nie przerwie wykonywania programu z błędem typu wywołanie niezdefiniowanej
    procedury, rozwinięcie nieistniejącej
    >zmiennej, niewłaściwa ilość parametrów, niesparowany cudzysłów itd. Czy kolega w
    ogóle czytał poprzednie postingi w wątku?

    Olewam rozno poprzednie posty w watku. Mnie chodzilo o koncepcje ze
    cytuje: "Nie można mieć automatu, który w skończonym czasie potrafi
    stwierdzić, czy się nie wywali."

    Po pierwsze, co to znaczy. Po polsku. Po drugie, dlaczego nie mozna
    miec automatu. Po trzecie, co to znaczy ze "sie wywali"

    Ot tak, problem semantyczny.

    A.L.

    P.S. A jak izie o Pythona, to mam swoje zdanie. Podobnie jak o Perlu.
    Kiedys to byly male, przyjemne jezyki skryptowe. Potem ich tworcy
    "poszli na ambit" i postanowili z nich zrobic Jezyki Ktore Maja
    Wszystko. Ja to nazywam "perlizacja". W rezultacie otrzymano rzadkie
    gowno.

    Tcl i AWK to dwa ktore na szczescie nie przszly pzrez etap dodawania
    obiektowosci, modularyzacji, lambd, programowania funkcyjnego i czego
    tam jeszcze. W zwiazku z tym sa niezastapione dla tych ktorzy
    niewrazliwi sa na "hype" a potzrebuje zrobic cos konkretnego

    A.L.