  • Data: 2012-01-19 19:00:29
    Temat: Re: tcl - do czego to sie moze przydac?
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > (jesli jest dostep z opcjonalnym przedrostkiem (nawa
    > modulu) to jest to rozszerzenie konceptu ,
    > a odzielne kompilowanie modulow kolejne
    > rozszezenie konceptu)

    jeszcze dalszym rozszezeniem konceptu sa moduly
    linkowane 'at program startup' a nawet w 'dynamicznym
    linktime' - ( jestem zwolennikiem takich dynamicznie
    linkowanych modulow o ile by byly fajnie zrobione,
    lekko, szybko, elegancko a poki co ciagle nie wiem
    dokladniej jak to jest z dll'ami i czy tam nie ma
    jakiejs istotnej kaszany- o tym bym chetnie pogadal
    i sie dowiedzial niejako przy okazji bo praktycznie
    teraz tematy dllek jakos mnie omijaja )