    From: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: tcl - do czego to sie moze przydac?
    Date: Wed, 18 Jan 2012 09:16:21 +0000 (UTC)

    On 2012-01-18, Artur M. Piwko <m...@b...pl> wrote:

    > Ja wolę ich brak w Pythonie. Ich brak (i generalnie składnia) właśnie
    > przekłada się na czytelność i utrzymanie kodu.

    Urban legend. Widziałem nieczytelny kod w Pythonie. Mój w Perlu czy
    w Tclu byłby czytelniejszy robiąc to samo.

    Jak ktoś nie umie programować, to nie będzie pisał ładnego kodu. Jak
    ktoś umie programować, to będzie pisał czytelnie nawet w Lispie z jego
    nawiasami. Python nie pomaga w żaden efektywny sposób przez usuwanie
    nawiasów na rzecz wcięć. Zreszą inne języki mają narzędzia do
    automatycznego reformatowania kodu.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot