  • 51. Data: 2010-12-02 21:16:52
    Temat: Re: tankowanie do butelki
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Mario" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:id7voq$s7n$2@news.onet.pl...

    > Ok, a ile czasu zajmie "zeżarcie" takiej butelki?
    > pozdrawiam

    Wiecej niz 2 lata... mam w takiej buteleczce troche beny i jakos zezrec jej
    nie chce!

    --
    Picasso

  • 52. Data: 2010-12-02 21:48:50
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2010-12-02 12:14, LEPEK pisze:

    > No tak, bo jak wleje z atestowanego pojemnika, to będzie OK

    Oczywiście. A prawdziwe nieszczęście będzie dopiero jak zgasi pożar
    przeterminowaną gaśnicą:P

    Shrek;.

  • 53. Data: 2010-12-03 01:18:24
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 2 Dec 2010 01:18:10 +0100, Wiktor S. napisał(a):

    > dalej nie słyszałem bo już odjechałem, ale dziwi mnie, dlaczego stację
    > obchodzi do czego klient tankuje...

    Bo spalona stacja to same straty.

    --
    ___________ (R)

  • 54. Data: 2010-12-03 01:56:48
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-12-02 01:18, Wiktor S. pisze:
    > Byłem świadkiem sceny na stacji Shella: przychodzi delikwent z butlą na wodę
    > mineralną (taką 20-litrową) i chce tankować. W tym momencie odzywa się
    > megafon:
    Ja parę lat temu poleciałem na BP z butelką 1.5l po wodzie mineralnej
    (miałem maszynę z niedziałającym wskaźnikiem paliwa i potrafiła mnie
    zaskoczyć ;-)). Grzecznie zapytałem panienki z obsługi, czy mogę
    zatankować na co ona, że nie bo "pistolet w dziurkę nie wejdzie i się
    porozlewa" :-> Poszedłem na Statoil i tam pistolet w dziurkę wszedł, no
    ale tam facet pracował :->

    Maciek

  • 55. Data: 2010-12-03 03:41:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <f...@g...lp> wrote in message

    > Czyli jak Pszemol widzi kogoś kto tankuje do kanistra to wie, że on nie
    > wyleje zawartości do kratki ściekowo burzowej. A następnym odcinku
    > kolejne nowości i odkrycia. Zapraszamy już za dwa wątki.

    Znowu będziesz dyskutował ze swoją własną bujną wyobraźnią?
    Myślałem że skorzystałeś choć trochę z ostatniej lekcji jaką Ci dałem...

  • 56. Data: 2010-12-03 03:43:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote in message
    .

    > O samochodach produkujących paliwo już tu było, ale o 20 litrach
    > wylewających się z 1.5l butelki po jej podgrzaniu o 40 K jeszcze nie [1]

    No to po co te wygłupy?

  • 57. Data: 2010-12-03 03:44:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Mario" <c...@o...pl> napisał w

    > Jak pisalem - nieliczne zzera szybko.
    > Przy czym trudno nawet pisac "benzyna" - dzis moze miec multum roznych
    > ulepszaczy, biododatkow, a moze to nawet nie benzyna a czysty biodiesel
    > (RME) bedzie.

    Dzisiejsza "benzyna" to mieszanina węglowodorów i ok. 10% alkoholu.

    > Wiec moze te atesty nie sa takie glupie :-)

    Nie są, oj nie.

  • 58. Data: 2010-12-03 07:56:02
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > Znowu będziesz dyskutował ze swoją własną bujną wyobraźnią?
    > Myślałem że skorzystałeś choć trochę z ostatniej lekcji jaką Ci dałem...

    BUUHAHAHAHAH! Lekcję mi dałeś ROTFL. Bez cienia wątpliwoście mogę napisać,
    ze jesteś po prostu zajebisty i bez Pszemola pms nie byłby tym czym jest
    dzisiaj. Po ponad 10 latach pisania dostajesz tytuł honorowego Miszcza PMSu.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 59. Data: 2010-12-03 22:26:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <f...@g...lp> wrote in message

> [...]
    > ze jesteś po prostu zajebisty i bez Pszemola pms nie byłby tym czym jest
    > dzisiaj. Po ponad 10 latach pisania dostajesz tytuł honorowego Miszcza

    Kim Ty synku sądzisz że jesteś aby nadawać takie tytuły na pms???

  • 60. Data: 2010-12-04 17:31:11
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 10-12-02 01:18, Wiktor S. pisze:
> [...]
    > - ?? dlaczego?
    > - BO NIE MA ATESTU!!!
    >
    > dalej nie słyszałem bo już odjechałem, ale dziwi mnie, dlaczego stację

    ee tam raz brakło benzyny. walę na CPN (tak tak na cpn) i mówię jak jest
    i czy mają kanistry. Nie nie mają ale mogą sprzedać mineralną 5 l.
    Kupiłem, wylałem potem zatankowałem.