  • 131. Data: 2012-07-17 15:36:00
    Temat: Re: tanie tablety z Androidem wykoszą drogie smartfony?
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 17 Jul 2012 06:24:06 -0700 (PDT), krzysztofsf napisał(a):

    > Netbooki maja znacznie lepsze osiagi przy niskiej wadze.

    Oraz ekranie na którym widać mniej niż na tablecie a ich powolność zabija

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "I po co znów robisz z siebie idiote anonimowy trolu" - Paweł "robbo"

  • 132. Data: 2012-07-17 15:48:35
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    > Da rade, czy bedzie sie tylko wsciekal, ze ekran za maly, ze palec za
    > malo precyzyjny, ze klawiatury nie ma ?
    > W koncu notebooki nie takie ciezkie, mozna pojsc do parku z normalnym
    > komputerem :-)

    Nie.
    Ja jezdze motocykle, na wyprawach tablet 7 jest o niebo wygodniejszy od
    laptopa i odporniejszy na wstrzasy i wibracje motocykla..
    W razie czego lacze sie z serwerem i poprawiam co trzeba, lacze sie z
    sererem pocztowym i dodaje uzytkownika lub zmieniam haslo jesli istnieje
    taka potrzeba itp. itd. Moge duzo zrobic nawet blakajac sie po miescie,
    siedzac w knajpie czy parku. Tablet to duzo luzniejsza smycz w takich
    zastosowaniach i duzo wygodniejszy od dotychczas uzywanego netbooka,
    ktory sie od kilku miesiecy tylko kurzy w domu. Praktycznie zawsze mam
    go przy sobie i przy biurku lub w serwerowni bywam raz w tygodniu :) Dla
    mnie tablet to bardzo wygodne narzedzie.
    Trzeba sobie tylko dobrac odpowiedni tablecik i odpowiednie programy.
    Ekran 7 laczy mobilnosc i wygode obslugi. Dowolny fragment pulpitu
    zdalnego kompa moge w ulamku sekundy powiekszyc czy pomniejszyc dwoma
    pakcami, netbook sie nawet nie umywa do tej funkcjonalnosci. No i miesci
    sie spokojnie w kieszeni marynarki lub bojowek :)

  • 133. Data: 2012-07-17 15:48:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 17 Jul 2012 14:24:44 +0200, J.F napisał(a):

    >trzy kilo kontra 1.5

    Za to wydajnosc pracownika trzy razy lepsza :-)

    >i trzy godziny pracy na aku kontra 10.

    A to niekoniecznie. Sa i bardziej oszczedne laptopy, czy moze wazace
    3.5kg, ale bateria starcza na 6h :-)

    J.

  • 134. Data: 2012-07-17 18:14:47
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 16 Lip, 22:45, "Hinek" <h...@t...pl> wrote:
    > Użytkownik "Yerine Ictimai" <y...@g...com> napisał

    > Podaj konkretny przykład. Chętnie bym sobie kupił.

    przecież kolega już podał:
    http://www.tions.pl/huawei-s7-internet-tablet-3g

    jeszcze poszukam innych o rozdzielczości 1060x800 (nawet kosztem 3G)

  • 135. Data: 2012-07-17 18:18:47
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 17 Lip, 08:01, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > GPS jednak sporo pradu bierze, choc w samochodzie mozna liczyc na
    > zasilanie, a duzy tablet na szybie zaslania spora czesc widoku ..
    >
    > J.

    jednak przynajmniej widać na mapie okolice jednym spojrzeniem, w
    przeciewieństwie do tego co można dojrzeć na 4" (i trzeba przewijać co
    w trakcie jazdy niewykonalne)

  • 136. Data: 2012-07-17 18:21:22
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 17 Lip, 09:17, Marx <a...@g...com> wrote:

    > bo pozostałe bebechy mają słabsze, lub ich w ogóle nie mają

    raczej żeby zdobyć rynek?

    to od keidy cena ma coś wspólnego z jakością?

  • 137. Data: 2012-07-17 18:23:58
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > No, nauczyciele sa innego zdania.

    Chciałeś coś zmieniać to czemu nie to.

    > A i uczen czasem musi sie w domu
    > podciagnac.

    Ale o "czasem" nie mówimy, prawda ?

    > Poza tym po co wtedy jakies podreczniki - maja je na lekcjach czytac ?

    Nie wiem. Może w domu są tylko potrzebne ... by na półce stały :-)

    > W sumie racja - po co uczyc jakis przezytkow, reczne pisanie, po co to
    > komu
    > :-)

    No tak trochę jest. Pamiętam krótką dyskusję nt używania kalkulatorów do
    liczenia z prowadzącą zajęcia uczelniane, jakie potem miałem niskie oceny, i
    ta osoba po latach nadal stanowi "trzon" ichniej uczelni.

  • 138. Data: 2012-07-17 19:38:39
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2012-07-17 13:18, Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

    > trzy kilo kontra 1.5 i trzy godziny pracy na aku kontra 10.

    To jest nadużycie. Albo mówimy o ciężkich laptopach i wtedy czas pracy
    rzędu 20 godzin na baterii, albo o lekkich (np. Toshiba Z830) i wtedy
    ważą 1.2kg i działają "tylko" 7-8 godzin.

  • 139. Data: 2012-07-17 19:42:30
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 17 Jul 2012 17:38:39 +0000 (UTC), Przyjazny napisał(a):

    > To jest nadużycie. Albo mówimy o ciężkich laptopach i wtedy czas pracy
    > rzędu 20 godzin na baterii, albo o lekkich (np. Toshiba Z830) i wtedy
    > ważą 1.2kg i działają "tylko" 7-8 godzin.

    Może mówmy o przeciętnych laptopach w cenie nie wyższej niż podwójna cena
    tabletu?
    Bo za wspomnianą Toshibę można mieć od 2 do 10 tabletów.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 140. Data: 2012-07-17 21:07:16
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    > jednak przynajmniej widać na mapie okolice jednym spojrzeniem, w
    > przeciewieństwie do tego co można dojrzeć na 4" (i trzeba przewijać co
    > w trakcie jazdy niewykonalne)

    Jeśli będę chciał obejrzeć okolicę, to zaparkuję auto i pójdę zwiedzać. Nie
    chcesz chyba nam wmówić, że jak robisz 800km to co 10 minut patrzysz i
    sprawdzasz okolicę. Boisz się, że się zgubisz, bo masz tanią nawigację?