  • Data: 2012-07-17 10:27:14
    Temat: Re: tanie tablety z Androidem wykoszą drogie smartfony?
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli nie widzisz różnicy w oglądaniu czegoś na 4 i 7" ekranach?
    > Zakwalifikuję to jako żart.
    czyli nie rozumiesz o czym my mówimy? Czy mam to zakwalifikować jako
    ułomność intelektualną czy ośli upór?
    Spróbuje jeszcze raz. załóżmy że telefon to stary PC z monitorem 12
    cali. Załóżmy że tablet to nowy PC z monitorem 24 cale. Czy stary i nowy
    monitor nadają się do pracy? tak!
    czy stary i nowy monitor wyświetlają mniej więcej te same treści? TAK!
    czy stary i nowy monitor wyświetlają dokładnie to samo?
    NIEEEEEEEE!!!!!!11jeden
    Bo więcej cali powoduje ze mamy (prawie) do kwadratu większą
    powierzchnie i zmieści się na niej duuuuuuuuuuużo więcej informacji. Na
    PC masz rozdielczość 800x600? NIE!!!! bo? masz większy monitor. na
    Tablecie masz większą rozdielczość? (w sensie wykorzystanie przez
    programy powierzchni) Nie bo? w tym wyjatkowym przypadku raz w życiu
    nie potrzebujesz?

    ToMasz