  • Data: 2012-07-17 10:56:58
    Temat: Re: tanie tablety z Androidem wykoszą drogie smartfony?
    Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-17 10:27, ToMasz pisze:

    > Czyli nie widzisz różnicy w oglądaniu czegoś na 4 i 7" ekranach?
    > czyli nie rozumiesz o czym my mówimy? Czy mam to zakwalifikować jako
    > ułomność intelektualną czy ośli upór?
    > Spróbuje jeszcze raz. załóżmy że telefon to stary PC z monitorem 12
    > cali. Załóżmy że tablet to nowy PC z monitorem 24 cale. Czy stary i
    > nowy monitor nadają się do pracy? tak!
    > czy stary i nowy monitor wyświetlają mniej więcej te same treści? TAK!
    > czy stary i nowy monitor wyświetlają dokładnie to samo?
    > NIEEEEEEEE!!!!!!11jeden
    > Bo więcej cali powoduje ze mamy (prawie) do kwadratu większą
> [...]

    Przypominasz tych "mądrych" co to wszem i wobec ogłaszają że trzmiel nie
    może latać. Bo obliczono że ma za dużą masę ciała, a skrzydełka za
    małe... Czyli teoretyzujesz Tomaszu. Jeszcze raz powtarzam - weź
    urządzenie 4ero i 7mio calowe, wybierz aplikację - np. pasjansa i się
    przekonasz że na 7mio calowym nawet kowal czy górnik dołowy nie będzie
    miał problemów z dotykową obsługą. Wiesz dlaczego? - bo znaki są o 3/4
    większe niż na tym 4ro calowym. To samo z doznaniami wizualnymi - nie
    trzeba, jak to polecał Waldek - szkieł powiększających żeby dostrzec
    szczegóły.