  • Data: 2012-07-17 12:47:21
    Temat: Re: tanie tablety z Androidem wykoszą drogie smartfony?
    Od: Waldek Godel <n...@y...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 17 Jul 2012 10:25:52 +0000 (UTC), kakmar napisał(a):

    > zamierzał kupić urządzenie do korzystania z serwisów aukcyjnych, czy
    > społecznościowych i komunikatorów, tabletu zupełnie nie brałbym pod
    > uwagę. Do takich zastosowań PC zawsze będzie wygodniejszy w domu czy
    > biurze, a smartphone w terenie.

    Nie zawsze. PC nie startuje w sekundzie, jest niewygodny do użycia na
    ogródku albo wieczorem na kanapie. Jeżeli zastosowanie nie wymaga pisania
    dużej ilości tekstów - tablet może być wygodniejszy. Ludzie używają
    internetu do komunikacji, a tablet pozwala odciąć pępowinę komputera. Na
    tablecie można odpowiedzieć na maila od znajomych czy pogadać z rodziną na
    skype, bez bycia przykutym do biurka.

    Oprócz tego laptop jest lżejszy do noszenia - wiele osób to doceni. W
    kontekście problemów z zamówieniem laptopa z WBUDOWANYM modemem 3G (ledwie
    kilkanaście modeli ma taką opcję, a nawet jak ma, to opcja jest praktycznie
    niedostępna w kraju, a jak już dostępna, to kosztuje chore pieniądze i
    trzeba czekać tygodniami) jest też wygodniejszym sposobem bycia online, ale
    nie bycia przykutym do biurka.

    > nawet laptop to nie jest. Myślisz że ktoś mając obok laptopa, wybierze
    > tablet by wybrać coś na aukcji, czy napisać coś w sieci, dodać fotki,
    > itp? Czy ktoś kto ma smartfona weźmie tablet na pieszą wycieczkę, żeby
    > po drodze przeglądać i dodawać wpisy do tweetera?

    Tak. Np. ja. Bo niekiedy tablet w torbie taką wycieczkę umożliwia. Przykład
    - informatyk w godzinach supportu pod telefonem. Musiał siedzieć jak łoś
    przy biurku. Mając tablet 3G z klientem RDP i paroma innymi oraz komórkę
    może iść do parku. Jak coś się wydarzy, spokojnie sobie z tego parku
    poradzi. A to tylko jeden z wielu przykładów.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Trole sa niekonsekwetne.... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan