  • Data: 2012-07-17 12:25:52
    Temat: Re: tanie tablety z Androidem wykoszą drogie smartfony?
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16.07.2012 Waldek Godel <n...@y...org> napisał/a:

    > tu masz kolejne przykłady:
    > http://techland.time.com/2012/03/27/nine-possible-ex
    planations-for-the-lousy-state-of-android-tablet-app
    s/

    No to jest akurat ciekawe, nie sądziłem że ktoś się tak naprawdę przejmuje
    tą jakością apek wybierając między tabletem z androidem a ios. Myślę że
    znacznie większe znacznie ma cena, reklama (czyli pozycjonowanie na rynku
    urządzenia), wybór znajomych i na końcu właściwości samego softu i sprzętu.
    Czy developerzy mają w dupie wersje na tablety "A" bo apka z telefonu
    zadziała, a sklep jest jeden i nie rozróżnia? Pewnie trochę tak, zwłaszcza
    w wypadku gdy można szybciej odfajkować zlecenie stwierdzając że apka
    działa na telefonach i tabletach tak samo.
    Ciekawe że nie podałeś http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2401676,00.asp
    Tam nazbierali też kilka apek.

    > http://www.businessinsider.com/asus-transformer-pad-
    review-2012-4?op=1
    > (od części: "Unfortunately, developers have been slow to make
    > tablet-friendly versions...")
    > http://howto.cnet.com/2300-11310_39-10012393.html
    >

    > tak wygląda oficjalna aplikacja ebaya na androida:
    > https://lh4.ggpht.com/gqAopngakgXaevMD1riu4tUlzm28oN
    d2hZLappGvOLY7gEXOzU7mT3qcRhK7VAIg5A
    > a tak na ipada:
    > http://a2.mzstatic.com/us/r1000/099/Purple/v4/5c/8d/
    61/5c8d614c-6c58-5c86-52de-52ca36766c81/mza_17522016
    54911376308.480x480-75.jpg

    > tak wygląda oficjalny twitter na androida:
    > https://lh4.ggpht.com/KkxIj3eMOtutptTLyARHLE6lvmkkh3
    G-z8CztFBdbzVi8O08p0ugIY-R_g8uzX6VKjI
    > tak na ipada:
    > http://a4.mzstatic.com/us/r1000/094/Purple/v4/f3/a1/
    1a/f3a11a22-6ec0-ac8d-50e6-e8cdc1444ab7/mza_20193778
    33691605842.480x480-75.jpg

    > Tak wygląda Skype na androida:
    > https://lh4.ggpht.com/KEaEPqiQki_dA5KpsnOVUm0ogE8G8u
    eNjRuBo3YKIYDxfsLqwJ-CmKkcbSFrOeeIt9E
    > a tak na ipada
    > http://a1.mzstatic.com/us/r1000/068/Purple/v4/18/6a/
    ab/186aabf0-a25b-64f3-aa61-62f68e76f459/mza_26078143
    79211853004.480x480-75.jpg

    > gadu gadu android:
    > https://lh6.ggpht.com/LQD1aM4FbuJ9NoAQjy_-EcthB0rDOK
    ZlEuhEMBsYOrSSHwOCIYx8g6oMnKGKxvlrarY
    > ipad:
    > http://a4.mzstatic.com/us/r1000/085/Purple/cb/bd/81/
    mzl.xpqawhfa.480x480-75.jpg
    > (w dodatku strasznie krytykowane za przestarzały interface i brak
    > aktualizacji od długiego czasu)
    >
    > tak się przegląda fora internetowe na androidzie w Tapatalk:
    > https://lh4.ggpht.com/Agk3yHzQ3RwTk_s-cPFcp_fqEIQc0t
    drf_KcsW6tk-wAON6oQCFbc0bwawrGgRWBlvk
    > a tak na ipadzie:
    > http://a1.mzstatic.com/us/r1000/103/Purple/v4/4b/0a/
    8f/4b0a8f43-3058-d116-f90f-57bb0b1d31f3/mza_97011040
    9026431076.480x480-75.jpg

    > Powiedz mi coś jeszcze w temacie jak to nie ma problemu z aplikacjami na
    > tablety Androida, no proszę, powiedz coś.

    Już mówię ;) jest problem w prasie i ogólnie mediach branżowych. Czy
    jest to problem dla google, to nie wiem ;) Dla mnie jako usera taniego
    "chińczyka", problem nie istnieje, bo nie planowałem, nie używam i nie
    zamierzam korzystać na tablecie z powyższych aplikacji. Więcej gdybym
    zamierzał kupić urządzenie do korzystania z serwisów aukcyjnych, czy
    społecznościowych i komunikatorów, tabletu zupełnie nie brałbym pod
    uwagę. Do takich zastosowań PC zawsze będzie wygodniejszy w domu czy
    biurze, a smartphone w terenie.

    W sumie udało się zebrać kilkanaście apek które lepiej wyglądają na
    ipadzie, w tym tak mi niezbędne CollegeHumor i ESPN ScoreCenter.

    Jak dla mnie ekran wielkości co najmniej 7" jest potrzebny by wygodnie
    pograć w gry i pooglądać kreskówki, 7" też jest na tyle mały że
    mieści się do większych kieszeni. Wygodniej niż na telefonie, się na
    nim przegląda internet, mapy i zdjęcia, ale pc z dużym ekranem, czy
    nawet laptop to nie jest. Myślisz że ktoś mając obok laptopa, wybierze
    tablet by wybrać coś na aukcji, czy napisać coś w sieci, dodać fotki,
    itp? Czy ktoś kto ma smartfona weźmie tablet na pieszą wycieczkę, żeby
    po drodze przeglądać i dodawać wpisy do tweetera?

    --
    kakmaratgmaildotcom