  • 1. Data: 2010-07-09 20:50:34
    Temat: tanie jezdzidlo 5-6kzl...
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    czasem ten temat się pojawia na pms-ie co ostatnio doprowadziło do
    miniflejma dotyczącego gwiazdek NCAP, konieczności zrobienia zderzenia
    czołowego samochodem, który zamierza się kupić z SUVem ;-) ale ja nie o tym,
    otóż, za jakim samochodem można się rozejrzeć dla kobiety w tych
    pieniądzach?
    ma to służyć do dojazdów do pracy (15min w jedną stronę), poruszenie się po
    "mieście" - zatem jakiś mały silnik benzynowy (cudzysłów dlatego że to
    miasto ma chyba góra 30 tys mieszkańców),
    ma być tanie w eksploatacji, nie gnić na potęgę no i być (w miarę)
    bezpieczne ;-)
    pomyślałem o peugeocie 306, może o Xsarze - tyle że pewnie będzie ciężko coś
    kupić w rozsądnym stanie za te pieniądze, a być może o Clio II, auto fajne,
    zgrabne, przyjemnie się jeździ,
    jeszcze coś przeoczyłem?
    jakie są Wasze typowania?
    dzięki za podpowiedzi,

    brat

  • 2. Data: 2010-07-09 20:54:56
    Temat: Re: tanie jezdzidlo 5-6kzl...
    Od: "Marlboro" <n...@n...com>

    > pomyślałem o peugeocie 306, może o Xsarze - tyle że pewnie będzie ciężko
    > coś kupić w rozsądnym stanie za te pieniądze, a być może o Clio II, auto
> [...]

    Mitsubishi Colt 1.6 albo 1.3, a nie jakieś francuskie GÓWNA.

  • 3. Data: 2010-07-09 21:02:36
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > francuskie GÓWNA.

    nie przesadzasz aby zanadto?
    jeździłem Clio II ką i komfort jest jak na takie auto fajny, w firmie
    mieliśmy 2 takie i owszem w jednej wysypała się skrzynia ale kierowca który
    nią jeździł był katem, poza tym robiło się normalne eksploatacyjne
    materiały, poza tym pod krakowem jest świetny nieautoryzowany serwis
    renault, dobrych zamienników jest pełno w dobrych cenach,
    obawiam sie o serwis Mitsubishi,

    brat

  • 4. Data: 2010-07-09 21:08:18
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > materiały, poza tym pod krakowem jest świetny nieautoryzowany serwis
    > renault, dobrych zamienników jest pełno w dobrych cenach,

    Albo z VW jakies SDI to i Biodiesla zatankuje.

    PZDr
    Adam

  • 5. Data: 2010-07-09 21:24:03
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Albo z VW jakies SDI to i Biodiesla zatankuje.

    owszem jakieś Polo też by było OK ale wiesz jak to jest z VW, ceny
    relatywnie wyższe do konkurencji, słaba odporność na rudą,
    co do SDI na takie przebiegi jest mocno wątpliwe, zimą nigdy by się nie
    zagrzało nawet,

    brat

  • 6. Data: 2010-07-09 21:45:04
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    > pomyślałem o peugeocie 306,

    Kolega ma takie 1.4 75 KM, ale pali mu to cos koło 10 l/100 km.

    2 lata temu w trybie nagłym musieliśmy coś kupić żonie,
    pierwsze sensowne było Corsa B 1.4 5d '97,
    bez większych nakładów jeździ do tej pory,
    spalanie w mieście ~40 tys. ~7,5,
    w trasie ~6,5.

    Pzdr

    JKK

  • 7. Data: 2010-07-09 21:49:31
    Od: "Marlboro" <n...@n...com>

> [...]
    > relatywnie wyższe do konkurencji, słaba odporność na rudą,
    > co do SDI na takie przebiegi jest mocno wątpliwe, zimą nigdy by się nie

    Jeszcze rad dobra rada: poszukaj zadbanego Colta CA0 z roczników 94-95 albo
    CJ1 z silnikiem 1.3. Te auta są po prostu niedozajechania. Olej + benzyna i
    tylko to się w tych autach zużywa. ;-)

  • 8. Data: 2010-07-09 23:15:05
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

> [...]
    > relatywnie wyższe do konkurencji, słaba odporność na rudą,
    > co do SDI na takie przebiegi jest mocno wątpliwe, zimą nigdy by się nie

    No fakt ze do takich przebiegow to tak :/ w sumie dlatego SDI.
    W tej cenie prawde mowiac jest duzo samochodow. Nawet jakiegos Protona mozna
    sobie kupic ;)

    Jak ma byc do miasta to maly, im mniej popularty tym bedzie mlodszy w tej
    cenie, chyba. Tyle ze jeszcze co by nie przedobrzyc z tym "malo popularnym"

    PZDr
    Adam

  • 9. Data: 2010-07-09 23:23:15
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > Jak ma byc do miasta to maly, im mniej popularty tym bedzie mlodszy w tej
    > cenie, chyba. Tyle ze jeszcze co by nie przedobrzyc z tym "malo

    fakt, nawet sobie wrzuciłem fitr na allegro po cenie i mniej więcej
    rocznikach i mi wyszło...65 podstron wyników ;-)
    dlatego pytam na pmsie bo zwariowałem od tej ilości :-)

    brat

  • 10. Data: 2010-07-09 23:36:06
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl>

    W dniu 2010-07-09 23:23, bratPit pisze:
    > fakt, nawet sobie wrzuciłem fitr na allegro po cenie i mniej więcej
    > rocznikach i mi wyszło...65 podstron wyników ;-)
    > dlatego pytam na pmsie bo zwariowałem od tej ilości :-)

    Może Corsa B? Z żalem się z jedną niedawno rozstałem. Auto nie do
    zajechania.

    Tomek