  • 1. Data: 2010-07-09 16:49:08
    Temat: [fiat uno] zdechly szyby i alarm
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Witam

    Mam sobie takie stare uno. Dzisiaj po 3 latach od kupienia 1 raz nim
    jechałem i od
    razu niespodzianka :

    Zaparkowałem przed sklepem, drzwi zamknięte pilotem i alarm uzbrojony.
    Wracam ze
    sklepu i nie da się otworzyć (na pilocie diodka miga tylko). W końcu
    otwieram kluczykiem
    normalnie. Zapłon się włączył, światła działają, jakieś wentylatory w środku
    też, silnik zapalił
    jak zwykle bez problemu. Nie działały natomiast elektryczne szyby i ten
    centralny zamek. Po
    przejechaniu chyba z 200 metrów sprawdziłem i szyby zaczeły działać a drzwi
    się za kilka
    sekund same pozamykały.

    Dojechałem do domu i zamiast zamknięcia na pilocie nacisnąłem otwarcie -
    efekt jak zwykle
    kiedy otwiera się otwarte drzwi czyli pobuczą siłowniki i koniec. Natomiast
    na kolejne naciśnięcia
    czegokolwiek znowu nie reaguje. Szyby znowu nie działają.

    Ma ktoś pomysł co się mogło stać ? Dziwi mnie, że po porwocie 1 raz ten
    centralny zamek
    zadziałał. Wyglądało to jakby akumulator padł. No ale silnik zapala od razu.

  • 2. Data: 2010-07-09 16:53:14
    Temat: Re: [fiat uno] zdechly szyby i alarm
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "bagno" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ma ktoś pomysł co się mogło stać ?

    Nie będzie to czasami uszkodzenie dokładanego
    alarmu z centralnym zamkiem i domykaniem szyb ?

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2010-07-10 22:58:34
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    znajdz centralke alarmu i popraw sobie kable

  • 4. Data: 2010-07-17 17:34:48
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:i1amts$vdm$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > znajdz centralke alarmu i popraw sobie kable

    To nie to. Nie działa jeszcze klakson.

  • 5. Data: 2010-07-17 17:45:01
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    > To nie to. Nie działa jeszcze klakson.
    A jesteś pewien, że klakson nie jest podpięty pod alarm ?

    Pzdr

    JKK

  • 6. Data: 2010-07-17 17:58:11
    Od: Wódz <n...@c...spamu>

    Dnia Fri, 9 Jul 2010 16:49:08 +0200, bagno napisał(a):

    > Dzisiaj po 3 latach od kupienia 1 raz nim
    > jechałem i od

    Sprawdź akumulator... Auto najprawdopodobniej wyłączyło mniej potrzebne
    urządzenia.

    Wódz

  • 7. Data: 2010-07-17 18:17:36
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Wódz" <n...@c...spamu> napisał w wiadomości

    > Sprawdź akumulator... Auto najprawdopodobniej wyłączyło mniej potrzebne
    > urządzenia.

    No nie wiem czy uno jest takie sprytne. Zreszta po naladowaniu troche
    pochodzilo
    ale znowu jest to samo. Juz jestem prawie pewny, ze to przez skorodowane
    zlacza.