  • 31. Data: 2010-07-13 06:11:38
    Temat: Re: tanie jezdzidlo 5-6kzl...
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik kamil napisał:
    > "Gabriel 'wilk'" <g...@p...onet.pl> wrote in message

    > Jest jeszcze cos takiego, jak blokada szyb i zamkow z tylu.
    Oczywiscie, ze jest bo wlasnie tak robie w drugim aucie kombi (5d) :-) Jednak gdy
    dzieciak siedzi
    sam z tylu to ma rozne pomysly(choc Wojtek poki co sam zapina pasy i grzecznie sobie
    podziwia swiat
    za oknem komentujac wszystko) a w zabezpieczenia nie mozna wierzyc bezgranicznie wiec
    3d jest w tej
    kwesti o niebo bezpieczniejszy
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 32. Data: 2010-07-13 06:13:40
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik bratPit napisał:

    > hmm nie wiedziałem, że za tyle można smarta kupić,
    Za 5-6kpln to kupisz polowke smarta (choc tam nie bardzo jest jak polowke zrobic :-)
    ) lub smarta na
    czesci z zarznietym silnikiem. Wiem bo kiedys szukalem takiej popierdulki ale mi
    ochota przeszla po
    rozmowie z Jurandem i info na forum. Jesli smart ma byc w stanie do jazdy to trzeba
    liczyc okolo 20kpln
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 33. Data: 2010-07-13 22:01:26
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > szukalem takiej popierdulki ale mi ochota przeszla po rozmowie z Jurandem
    > i info na forum. Jesli smart ma byc w stanie do jazdy to trzeba liczyc

    no i wszystko jasne :-)

    brat

  • 34. Data: 2010-07-14 06:27:53
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    > no i wszystko jasne :-)
    Co jasne, to ze tozmawialem miedzy innymi z Jurandem o smartach? :-)
    Jesli juz kupisz smarta w dobrym stanie(da rade normalnie jedzic bez wkladu
    finansowego), niebitego
    z dzialajacym wszystkim co ma na pokladzie i nie zarznietym silnikiem w cenie 5-6
    kpln to stawiam
    duzeeeeee piwo.

    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 35. Data: 2010-07-14 19:22:03
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > wkladu finansowego), niebitego z dzialajacym wszystkim co ma na pokladzie
    > i nie zarznietym silnikiem w cenie 5-6 kpln to stawiam duzeeeeee piwo.

    hehe, mojej dziewczynie i tak się smarty nie podobają ;-)
    a ja jakbym kupił takiego w stanie igła za 5-6kzł to bym go od razu sprzedał
    za 20kzł ;-)

    brat