    From: "Anerys" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [tania] alternatywa dla starego dysku ATA
    Date: Wed, 27 Mar 2013 01:29:15 +0100

    news:5151f40c$0$26709$65785112@news.neostrada.pl...

    > Render zdaje się można wybrać z kilku. Co do smaku na moc to nie wiem,

    Próbowałem rzeźbić, ale albo przy oszczędnych ustawieniach animacja traciłą
    na płynności, albo przy zbyt mocnych, też zaczęła skakać, ale to z powodu
    niedostatecznej wydajności maszyny... wtedy też za animacją skakało
    wszystko.

    > na i5 raczej nie czuję, żeby coś tam czkał, natomiast domyślnie przydział
    > zasobów jest niewielki i do płynnego działania autotraxa w 1280x1024
    > (więcej nie działa niestety) trzeba wymusić maksymalny przydział mocy.
    > Zjada mi to jeden rdzeń tak w 80%.

    Moje to Pentium D925, znacznie żerniejszy od Heretica Wiedźmin chodził mi
    płynnie (choć nie grałem w W, bo takie gry mi nie leżą, wolę takie, gdzie
    trzeba raczej pomyśleć, ewentualnie do tego wykazać się trochę zręcznością,
    strateg ze mnie jak kozia D4, kto widział, to wie, co mam na myśli...), więc
    pewnie DosBox trochę za bardzo chciał mi zrobić dobrze, ale nie bardzo
    umiał... Jakoś w końcu doprowadziłem do sytuacji, gdy animacja była płynna,
    a system nie przycinał... ale i tak żarło to chyba z 80% procka,
    dwurdzeniowy, jakby nie było. Już jHeretic żarł mniej i w zasadzie bardziej
    może ograniczała go karta graficzna (Palit 7300GT, lekka chujówka
    wydajnościowa, ale chodzi sprawnie), niż wydajność sprzętu.