  • Data: 2017-09-06 11:52:53
    Temat: Re: takie tam o darmowych nawigacjach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsA7E7CE295EDAAbudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Ostatnio rok temu.
    >Jechałem z szamotuł gdzies :)

    No to Wroclaw-Szamotuly, teraz, 11:00.
    Prowadzi przez Trzebnice-Leszno-Steszew ... Duszniki - Lipnica.
    205km 3:19.

    Google proponuje proponuje Stęszew ... Konarzewo, Dabrowka, S11.
    201km, 3:18

    Znajac korki miedzy Steszewem a Komornikami ... nie wiem ktora trasa
    lepsza.
    Obie zreszta Komorniki omijaja, tylko GM blisko omija, .
    Google podpowiada jeszcze alternatywnie ominiecie Trzebnicy, to jest
    dobry pomysl, bo korki tam sie tworza, ale widac obecnie obie
    twierdza, ze niewielkie.

    No coz ... trzeba poczekac do 13:00, zobaczyc gdzie wtedy beda korki
    od Steszewa, ale ... przeciez nawigacja moze wtedy zmienic zdanie.
    Czy zmieni, to sie nie dowiem, jesli nie wsiade i nie pojade :-)

    A - i janosik prowadzi juz tym objazdem, a google po staremu
    https://www.google.pl/maps/@51.3088327,17.037287,903
    m/data=!3m1!1e3

    Choc prawde mowiac to nie pamietam od kiedy jest gotowy - tam sie duzo
    dzieje. A moze jeszcze nie oddali ?

    J.