  • Data: 2017-09-06 12:30:00
    Temat: Re: takie tam o darmowych nawigacjach
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 6 Sep 2017 11:52:53 +0200, w <59afc578$0$660$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > No to Wroclaw-Szamotuly, teraz, 11:00.
    > Prowadzi przez Trzebnice-Leszno-Steszew ... Duszniki - Lipnica.
    > 205km 3:19.
    >
    > Google proponuje proponuje Stęszew ... Konarzewo, Dabrowka, S11.
    > 201km, 3:18
    >
    > Znajac korki miedzy Steszewem a Komornikami ... nie wiem ktora trasa
    > lepsza.
    > Obie zreszta Komorniki omijaja, tylko GM blisko omija, .
    > Google podpowiada jeszcze alternatywnie ominiecie Trzebnicy, to jest
    > dobry pomysl, bo korki tam sie tworza, ale widac obecnie obie
    > twierdza, ze niewielkie.

    Naviexpert, na 11:00

    Wrocław-Oborniki Śl. (objazd Trzebnicy)-Żmigród-Rawicz, a dalej:
    1) Rekomendowana 207km, 3h25m - Leszno-Śmigiel-Kościan-Stęszew-Buk-Duszniki
    2) Najszybsza 220km, 3h22m - Krobia-Gostyń-Śrem-Kórnik i dalej S11
    https://traffic.naviexpert.pl/?tp=51.098977,17.04004
    8;52.608217,16.581936&tpn=Wroc%C5%82aw;Szamotu%C5%82

    O 13:00 podobnie z tym, że już nie nakazuje objeżdżać Trzebnicy, a jeżeli już
    musisz to od wschodu, ale zysk to 1m