  • Data: 2017-09-07 17:33:48
    Temat: Re: takie tam o darmowych nawigacjach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsA7E8CF1DAEA5Dbudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >A, rozumiem.
    >No to szkoda - chciałem sobie poprawdzac cos tak jak moge posprawdzac
    >na GM
    >czyli ustawic punkt start i punkt meta

    Niestety, pod paroma wzgledami yanosik to bardzo kiepska nawigacja ...
    ale ktoryz program jest bez wad.
    Duzo sie tez poprawilo przez lata.

    Na Androidzie mozna tez oszukac GPS i podstawic dowolna pozycje.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=net.ma
    rlove.mockgps
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.le
    xa.fakegps