  • Data: 2017-09-06 13:10:34
    Temat: Re: takie tam o darmowych nawigacjach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    Wed, 6 Sep 2017 11:52:53 +0200, w
    <59afc578$0$660$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):
> [...]

    Naviexpert, na 11:00
    >Wrocław-Oborniki Śl. (objazd Trzebnicy)-Żmigród-Rawicz, a dalej:
    >1) Rekomendowana 207km, 3h25m -
    >Leszno-Śmigiel-Kościan-Stęszew-Buk-Duszniki

    No to NE popiera janosika, przynajmniej w koncowce.

    >2) Najszybsza 220km, 3h22m - Krobia-Gostyń-Śrem-Kórnik i dalej S11
    >https://traffic.naviexpert.pl/?tp=51.098977,17.0400
    48;52.608217,16.581936&tpn=Wroc%C5%82aw;Szamotu%C5%8
    2y

    Ha, ciekawa opcja, o tym nie pomyslalem.
    Czesto tak jezdze, ale to wtedy, jak mi pasuje od Kornika pojawic sie
    w Poznaniu.
    Jak sie czlowiek nie pogubi na tych wezlach, to faktycznie omija sie
    pare korkow.

    Pozostaje pytanie czy warto nadrabiac 13km dla tych 3 minut ... lepiej
    sobie postac w korku czy pedzic autostrada ? :-)

    >O 13:00 podobnie z tym, że już nie nakazuje objeżdżać Trzebnicy, a
    >jeżeli już
    >musisz to od wschodu, ale zysk to 1m

    Jest 13:00, yanosik podtrzymuje swoja trase, tylko tym razem ma to
    trwac 3:27 :-)
    Tylko tym razem omija Buk drobnym objazdem. Ciekawe - korek juz tam
    jest, czy przewiduje, ze o ok 15 bedzie.

    Google tez podtrzymuje, 3:23.

    Tak czy inaczej - ten przyklad raczej janosika nie dyskredytuje.

    J.