  • 21. Data: 2013-03-22 15:47:41
    Temat: Re: taki jeden co się cofnął
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Marek Wodzinski" <m...@O...mamy.to> napisał w wiadomości
    news:kifruv$qcd$1@atena.e-wro.net...
    > Głośniki Saby to trochę taka audiofilska Mekka, więc merytoryczna dyskusja
    > na ten temat z audiofilem nie ma sensu.
    > Charakterystykę mają tak podłą, że żeby ją trochę wyprostować trzeba robić
    > zwrotnicę-cudaka całkowicie psującą fazę. Niskich tonów też w

    A gdyby tak oprogramować jakiś DSP, coby tę fazę odpowiednio korygował w
    zależności od częstotliwości? :))
    ..
    ..
    ..
    ..
    Żartowałem :DD

  • 22. Data: 2013-03-22 15:55:44
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    wiadomości news:514c0237$0$1262$65785112@news.neostrada.pl...
    > linki dla potomnych:
    >
    > http://archi.inosak.org/imgdb/item3096929059_1.html

    <ctrl-c>
    Osiągnięcie takiego efektu było możliwe jedynie dzięki cofnięciu się o ponad
    50 lat, do epoki, w której jeszcze nie porzucono JAKOŚCI (wysokoskuteczne
    twardo zawieszone papierowe głośniki z ultralekkimi membranami przenoszące
    zaledwie 5-10W, kilkuwatowe wzmacniacze lampowe SET) na rzecz ILOŚCI
    (kilkudziesięcio- lub kilkusetwatowe głośniki i wzmacniacze tranzystorowe
    lub lampowce push-pull).
    <ctrl-v>

    Powiem tak: Gdyby mi nie wpadła w ręce (i nie została dość dobrze, choć
    dawno temu, przeczytana) jeszcze socjalistyczna pozycja książkowa "Głośniki
    i zestawy głośnikowe" autor inż. Janusz Justat, to bym być może w to
    uwierzył. Czy któryś audiofil bierze pod uwagę np. zjawisko dzielenia
    membrany, etc? Kiedy jest ono dobre, a kiedy złe? Rezonans mechaniczny
    uwzględniony? Wiedza co się według niego wyznacza jest? Ale popisać się w
    opisach można...

  • 23. Data: 2013-03-22 18:48:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Włodzimierz,

    Wednesday, March 20, 2013, 3:55:47 PM, you wrote:

    > http://allegro.pl/grajpudlo-numer-3-podstawkowe-z-na
    jlepszym-basem-i3087515246.html
    > i znów jest wesoło

    Znalazłem lepszego wesołka:
    http://allegro.pl/sprzedam-formule-ladowarka-zasilac
    z-2-w-1-i3119749700.html
    http://www.youtube.com/watch?v=QMmwiFAoQcw

    Panel 12V 5W, akumulator 12V 1.2Ah, regulator, wskaźnik napięcia,
    gniazdo zapalniczki, bezpiecznik, dwa wyłączniki, pół kilo gluta -
    5000PLN.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 24. Data: 2013-03-22 19:11:44
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

> [...]
    >
    > Panel 12V 5W, akumulator 12V 1.2Ah, regulator, wskaźnik napięcia,
    > gniazdo zapalniczki, bezpiecznik, dwa wyłączniki, pół kilo gluta -

    ... ? Normalnie nie wierzę w to co widzę, to już chyba nie jest zje..ne
    poczucie humoru "wynalazcy", tylko jakaś ciężka choroba psychiczna.
    Aha, "patent trzeba opatentować"!

    Jakub Rakus

  • 25. Data: 2013-03-22 19:49:50
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    wiadomości news:549503357.20130322184831@pik-net.pl.invalid...
> [...]
    >
    > Panel 12V 5W, akumulator 12V 1.2Ah, regulator, wskaźnik napięcia,
    > gniazdo zapalniczki, bezpiecznik, dwa wyłączniki, pół kilo gluta -

    Boże, ale syf, megasyf... Wstydziłbym się taki szajs wystawiać na widok
    publiczny.

  • 26. Data: 2013-03-22 19:50:25
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Jakub Rakus" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ... ? Normalnie nie wierzę w to co widzę, to już chyba nie jest zje..ne
    > poczucie humoru "wynalazcy", tylko jakaś ciężka choroba psychiczna.
    > Aha, "patent trzeba opatentować"!

    Patent na dysortografię już opatentowano :P

  • 27. Data: 2013-03-22 20:00:34
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 22.03.2013 18:48, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Znalazłem lepszego wesołka:
    > http://allegro.pl/sprzedam-formule-ladowarka-zasilac
    z-2-w-1-i3119749700.html
    > http://www.youtube.com/watch?v=QMmwiFAoQcw
    >
    > Panel 12V 5W,

    Dodajmy, że kupiony 22 lutego - długo mu zeszło poskładanie tego do kupy...

    Michoo

  • 28. Data: 2013-03-23 11:59:11
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-03-21 12:04, Andrzej W. pisze:
> [...]
    > pokazują sprzęt wykonany bardziej niż porządnie.
    > Nie widzę tu nic co by było jakimś przekrętem.
    > Co do ceny, słucham, podoba mi się, stać mnie, kupuję. Jeśli, dźwięk
    > mnie nie zadowala lub mnie nie stać idę i szukam dalej.
    > Jeśli jest to manufaktura, to 5 tyś za sztukę głośnika (najdroższa
    > seria) w dobrej jakości wykonania to nie jest to coś co by mnie w
    > biznesie audio powalał.
    >
    > Co do porównań do głośników z telewizora, kolorowa membrana z plecionki
    > lub jakiegoś innego błyszczącego gówna to się sprawdza w sprzęcie
    > marketowym gdzie kupuje się rzecz bo błyska i buczy.

    To sobie zobacz jak wyglądają te głośniki. Jak od młotka.
    http://audio.com.pl/testy/graj-end-grajpudla-i-grajk
    able-nr-2:1

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 29. Data: 2013-03-23 12:02:50
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-03-21 12:43, Michoo pisze:

    > Jeżeli biorą je na choroby wirusowe zamiast antybiotyków to tak, nawet
    > bardzo dobrze - może nawet nie dla nich ale na pewno dla populacji.

    Zwłaszcza ze skuteczność antybiotyków w leczeniu "popularnych" infekcji
    wirusowych jest z reguły taka jak leków homeopatycznych - czyli żadna.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 30. Data: 2013-03-23 12:28:45
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 23.03.2013 12:02, Mario wrote:

    > Zwłaszcza ze skuteczność antybiotyków w leczeniu "popularnych" infekcji
    > wirusowych

    Każdych infekcji wirusowych.

    Antybiotyki swoje działanie opierają o to, że bakterie mogą je pobrać do
    środka swoich komórek gdzie dojdzie do zakłócenia jakiś procesów i w
    efekcie braku rozmnażania/śmierci bakterii. Wirusy są "martwe" - leki
    antywirusowe w sporej części działają przez "doczepienie się" w różnych
    miejscach wirusa i późniejsze zaburzenie procesów ich reprodukcji która
    zachodzi w komórkach nosiciela.

    > jest z reguły taka jak leków homeopatycznych - czyli żadna.

    Gorzej - placebo działa czasami bardzo słabo ale jednak pozytywnie lub
    neutralnie. Antybiotyki prawie zawsze są szkodliwe, użycie ich w
    infekcjach bakteryjnych jest "mniejszym złem". Użycie bez powodu osłabia
    organizm a przy tym hoduje bakterie lekooporne.

    Michoo