  • 1. Data: 2013-03-20 00:55:15
    Temat: czy można kupić rtęć ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    No - gdybym tak chciał powiedzmy - 100 g rtęci kupić - to da się ?
    Gdzie ?

  • 2. Data: 2013-03-20 01:02:29
    Temat: Re: czy można kupić rtęć ?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    http://www.poch.com.pl

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2013-03-20 01:29:47
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > http://www.poch.com.pl

    Myślę że jakiś Sanepid czy inna ochrona środowiska będą musiały zgodę
    wyrazić...

    --
    Darek

  • 4. Data: 2013-03-20 10:42:49
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dariusz K. Ładziak napisał:

    > Myślę że jakiś Sanepid czy inna ochrona środowiska będą musiały zgodę
    > wyrazić...

    Nie wiem, nie kupowałem. Ale nie wiem też na jakiej podstawie ktoś miałby
    wyrażać lub odmawiać zgody. Być może wystarczy oświadczenie na temat
    przeznaczenia kopowanego odczynnika. W rodzaju "do produkcji ekologicznych
    źródeł światła".

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2013-03-20 15:26:59
    Od: "d530 / N610c" <a...@a...com>

> [...]
    > wyrażać lub odmawiać zgody. Być może wystarczy oświadczenie na temat
    > przeznaczenia kopowanego odczynnika. W rodzaju "do produkcji ekologicznych

    Ignorantia iuris nocet !

  • 6. Data: 2013-03-20 17:32:57
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > wyrażać lub odmawiać zgody. Być może wystarczy oświadczenie na temat
    > przeznaczenia kopowanego odczynnika. W rodzaju "do produkcji ekologicznych

    no ciekawe. Dowiem się...

  • 7. Data: 2013-03-20 19:44:56
    Od: <Tomek>

    Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:514902fc$0$1229$65785112@news.neostrada.pl...

    > http://www.poch.com.pl

    Myślę że jakiś Sanepid czy inna ochrona środowiska będą musiały zgodę
    wyrazić...

    --
    Darek

    Czasami wystarczy zdjęcie teściowej ;-)

  • 8. Data: 2013-03-20 21:02:17
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 20.03.2013 01:29, "Dariusz K. Ładziak" pisze:

    > Myślę że jakiś Sanepid czy inna ochrona środowiska będą musiały zgodę
    > wyrazić...

    Eee tam, żadnej zgody nie trzeba, kupujesz i ... chciałoby się
    powiedzieć "i tyle". Ale znam osobiście elektronika, który zakupił przez
    internet octan ołowiu do śjakiejśtam galwanizerskiej mieszaniny po czym
    nawiedził go bardzo miły pan z ABW :) skończyło się tylko na kulturalnej
    rozmowie "po co, na co, jakie ilości, dlaczego".

    Jakub Rakus

  • 9. Data: 2013-03-20 21:32:04
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jakub Rakus napisał:

> [...]
    > nawiedził go bardzo miły pan z ABW :) skończyło się tylko na kulturalnej
    > rozmowie "po co, na co, jakie ilości, dlaczego".

    A po co jeszcze można kupować octan ołowiu? Tak tylko kulturalnie pytam...

    --
    Jarek (pora chyba przyzwoita, nie będe pisał o szóstej rano)

  • 10. Data: 2013-03-20 21:55:18
    Od: Leming Show <l...@g...com>

    > A po co jeszcze mozna kupowac octan olowiu? Tak tylko kulturalnie pytam...

    Do barwienia metalu, a jakiego to nie pamietam. Mozna tez dodac
    do .......:) http://tinyurl.com/cmbfnb9 Rteci nigdy nie kupowalem, na
    kwasy piszesz oswiadczenie. Widze ze rtec wywialo z ofert malych
    sklepow wysylkowych, na same zwiazki rteci potrzebne jest zezwolenie.
    Ogolnie po Breiviku u nas zrobilo sie cienko z dostepnoscia
    odczynnikow, czesc sprzedawcow zrobila sie mocno nadgorliwa jesli
    chodzi o osoby prywatne. Z kupnem o czystosci technicznej nie
    powinienes miec problemu, popytaj na forach, sprzedawcow na allegro
    itp.

    Zapytam z ciekawosci, kolega bedzie termopary spawal? Bo chyba zona,
    tesciowa sa ok:)