  • 1. Data: 2013-03-20 15:55:47
    Temat: taki jeden co się cofnął
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    http://allegro.pl/grajpudlo-numer-3-podstawkowe-z-na
    jlepszym-basem-i3087515246.html

    i znów jest wesoło

    Włodek

  • 2. Data: 2013-03-20 16:09:34
    Temat: Re: taki jeden co się cofnął
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    wiadomości news:5149cdf3$0$1232$65785112@news.neostrada.pl...
    > http://allegro.pl/grajpudlo-numer-3-podstawkowe-z-na
    jlepszym-basem-i3087515246.html

    > i znów jest wesoło

    A mi sie podoba.
    Zrobione porzadnie, jakas wizje gosc ma i ja realizuje.

    Nie jest to napewno produkt pokroju masci na tranzystory po ktorych dostaja
    lampowej barwy.

    Tmek

  • 3. Data: 2013-03-20 19:44:02
    Od: <Tomek>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
> [...]

    Czekam na recenzję w pewnym magazynie piórem pewnego pana.
    Zwłąszcza recenzję kabla za 1600 zł.

  • 4. Data: 2013-03-21 00:42:02
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Wed, 20 Mar 2013 15:55:47 +0100, Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz
    Wojtiuk"> wrote:

    >http://allegro.pl/grajpudlo-numer-3-podstawkowe-z-n
    ajlepszym-basem-i3087515246.html

    >i znów jest wesoło

    I produkt komplementarny:

    http://allegro.pl/glosnikowy-grajkabel-nr-1-chyba-ko
    niec-poszukiwan-i3096929089.html
    "Wszelkie szczegóły techniczne są tajemnicą produkcyjną. Poza tym -
    podobnie jak w przypadku Grajpudeł - nie zamierzam epatować odbiorców
    marketingowym żargonem technicznym, tak powszechnym u konkurencji.
    Grajkable kieruję do melomanów, a nie audiofilskich fetyszystów.
    Produkty Graj-Endu są przezroczystym medium służącym materializacji
    muzyki w pokoju słuchacza, a wiedza, jak są zbudowane, do niczego nie
    jest mu potrzebna i niczemu poza marketingiem nie służy."

    Not sure if serious...

    --
    Maciej Bójko

  • 5. Data: 2013-03-21 08:02:42
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2013-03-21 00:42, Maciej Bojko pisze:

> [...]
    > muzyki w pokoju słuchacza, a wiedza, jak są zbudowane, do niczego nie
    > jest mu potrzebna i niczemu poza marketingiem nie służy."

    Na kablach nie widzę oznaczenia polaryzacji.
    Znam gościa, który stawia na wysoką jakość dźwięku i niby słyszy różnice
    między kablami. Pewnego razu, gdy u niego byłem rzeczywiście SAM
    rozróżniłem kable, a właściwie podłączenie głośników w... przeciwfazie!
    Okazuje się, że niektórzy nie potrafią tego usłyszeć, przynajmniej znam
    kila przypadków wśród młodzieży w wieku 20-25 lat nie mających (wg ich
    opinii) problemów ze słuchem.
    Te kable wyglądają na zwykłe grube kable elektryczne.

    --
    Michał

  • 6. Data: 2013-03-21 09:37:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 21 Mar 2013 00:42:02 +0100, Maciej Bojko
    <m...@g...com> wrote:
> [...]
    nie
    > jest mu potrzebna i niczemu poza marketingiem nie służy."

    nie ma jak krytyka marketingu argumentami marketingowymi. A kable
    glosnikowe za 5200 zl to moze kupic jedynie muzeum osobliwosci.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2013-03-21 09:55:22
    Temat: Re: taki jeden co si? cofn??
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-03-20 16:09, Tmek pisze:
    > A mi sie podoba.
    > Zrobione porzadnie

    Przecież te głośniki to jest odzysk ze szrotu, jakieś sparciałe
    starocie, pewnie wygrzebane z lepszych telewizorów.
    Swoją drogą, te głośniki miło grały (np. w Rubinach czy Szeherezadzie),
    ale sorry - nijak się ma to do dobrego, współczesnego głośnika za
    kilkadziesiąt złotych.
    Może tak zacząć produkcję monitorów z głośników z Jowit? :) Mam kilka
    tych radyjek, kupionych po dwa złote, na części, choć teraz już mi
    trochę żal je rozwalać...

    --
    pozdrawia Adam
    /publikując swe dane prowokujesz wszystkich do wszystkiego - Polaku,

  • 8. Data: 2013-03-21 10:56:15
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Janko Muzykant napisał:

    > Przecież te głośniki to jest odzysk ze szrotu, jakieś sparciałe
    > starocie, pewnie wygrzebane z lepszych telewizorów.

    To tak jak skrzypce z gonta i włosienia końskiego.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2013-03-21 11:30:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jarosław,

    Thursday, March 21, 2013, 10:56:15 AM, you wrote:

    > To tak jak skrzypce z gonta i włosienia końskiego.

    Włośnie to pasożyty. Na smyczki używa się włosia z końskiego ogona.
    Bez względu na to czy dla Janko Muzykanta czy dla Menuhina.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2013-03-21 12:04:42
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2013-03-20 15:55, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > http://allegro.pl/grajpudlo-numer-3-podstawkowe-z-na
    jlepszym-basem-i3087515246.html

    > i znów jest wesoło

    Parametry w zamieszczonej ulotce wyglądają bardzo wiarygodnie, zdjęcia
    pokazują sprzęt wykonany bardziej niż porządnie.
    Nie widzę tu nic co by było jakimś przekrętem.
    Co do ceny, słucham, podoba mi się, stać mnie, kupuję. Jeśli, dźwięk
    mnie nie zadowala lub mnie nie stać idę i szukam dalej.
    Jeśli jest to manufaktura, to 5 tyś za sztukę głośnika (najdroższa
    seria) w dobrej jakości wykonania to nie jest to coś co by mnie w
    biznesie audio powalał.

    Co do porównań do głośników z telewizora, kolorowa membrana z plecionki
    lub jakiegoś innego błyszczącego gówna to się sprawdza w sprzęcie
    marketowym gdzie kupuje się rzecz bo błyska i buczy.

    Co do oznaczeń kabli, polaryzacja jest oznaczona, wystarczy obejrzeć
    obrazki.

    --
    AWa.