  • Data: 2013-02-10 00:15:54
    Temat: Re: tak co? celebryckiego... KOMPLETNIE OT
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-09 21:47, quent pisze:
    > To źle! Definicja powinna być jak najprostsza!
    > A więc jednak Janko z prof. Gwiazdowskim nie zgadza się w kwestii
    > definiowania wolności. Tak myślałem.

    Oczywiście, generalną zasadą, którą się kieruję jest relatywizm.
    Upraszczanie go usuwa, co sprawia, że rozumowanie takie sprowadza się na
    manowce idealizmu, który nigdzie w świecie realnym nie istnieje i
    istnieć nie będzie aż nastąpi kontrola totalna.

    > Dlaczego zmanipulowałeś cytat?

    Ale to Ty zmanipulowałeś :) Pełen brzmiał tak: ''Jak to możliwe, że
    Janko, który definiuje ją TAK SAMO jak prof. Gwiazdowski, głosuje na
    lewaków?'' Nie wiem, jak głosuje jakiś tam profesor od socjologicznej
    wiedzy elementarnej, napisałem jak ja głosuję.

    --
    pozdrawia Adam
    /żeby choć Adam z Ewą obalili skrzynkę jabłek - oni zeżarli tylko po