  • Data: 2013-02-10 16:10:28
    Temat: Re: tak co? celebryckiego... KOMPLETNIE OT
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-10 13:45, quent pisze:
    > Zwyczajnie uważam, że należy nazywać rzeczy po imieniu.

    Białe białe, czarne czarne :)

    > Definiować pojęcia aby wiedzieć przynajmniej o czym się dyskutuje.
    > Im prościej tym lepiej.

    Pewnie, że lepiej. I jak wygodnie! Ten zły, tamten dobry, to głupie, to
    mądre...

    > Oczywiście, że masz. Problem w tym, że większość myśli takimi
    > schematami, więc do głosu bardzo łatwo dochodzi
    > *dobrze_zorganizowana_mniejszość*

    Żeby należeć do tej mniejszości, trzeba wykazać się następującymi talentami:
    a) talent do perfekcji w wielopłaszczyznowym kłamaniu,
    b) talent do wyrachowanego wpływania na ludzi,
    c) talent do ogólnie pojętego rządzenia i zarządzania.
    Każdy wielki przywódca zmian posiadał owe cechy. Od Wojtyły, przez
    różnych Piłsudskich i Churchilli po największych zbrodniarzy pokroju
    Hitlera. Brak mi jakiegokolwiek z wyżej wymienionych talentów więc daję
    sobie siana. Próby zmieniania świata w moim, Twoim bądź kogokolwiek z
    grupy (ktoś, kto ma te talenty, nigdy by na grupie nie siedział)
    wykonaniu byłyby równie śmieszne jak nasze próby baletowe bądź wokalne.

    --
    pozdrawia Adam
    /odpowiedź jest natychmiastowa: tak - albo nie; nie wiem... znaczy wiem!/