  • Data: 2013-02-10 22:58:19
    Temat: Re: tak co? celebryckiego... KOMPLETNIE OT
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-10 19:16, quent pisze:
    > Interesuje Cię bo jeśli nie pogoni się socjalistów to czeka nas
    > bankructwo, czyli pieprznik właśnie.
    > Trzeba wrócić na ścieżkę rozwoju aby temu zapobiec.

    Nie, trzeba znaleźć tak genialnego i charyzmatycznego kłamcę z wiedzą i
    wolą posprzątania świata w sposób możliwie przynoszący najniższe straty,
    żeby miliony kretynów (czyli tak zwana demokratyczna większość) z
    własnej woli zrobiło go swoim idolem.
    Na razie nie widzę kandydata.

    > Wracając na grunt gospodarki, co wg. Ciebie stanowi ten "pragmatyczny
    > margines"?

    O, to proste - punkt, gdzie przecinają się krzywe nakładów na kontrolę i
    zysków z jej wdrożenia.

    > Jeśli system będzie odpowiedni to to kombinowanie nakierowane na egoizm
    > przyczyni się do ogólnego rozwoju.

    Czyli system kontrolowany. Z woli mas nic takiego nie nastąpi. Masy chcą
    mieć dobrze tu i teraz. W sumie to jak ja, ale ja jestem świadomy
    przyczyn i to jest mój wniosek. Gdybym widział sens, to zmieniłbym
    ideologię.

    --
    pozdrawia Adam
    /porażka na maxa, żenua, polewka, a ja jestem kul-gostek, spox no i szacun!/