  • Data: 2013-03-09 09:17:27
    Temat: Re: tablet PC TabFun 7.0
    Od: "juzek" <n...@d...ci.tej.nocy> szukaj wiadomości tego autora

    "astro" napisał:
    > Zlosliwosc z Twojej strony. Pod Linuksem mozna zainstalowac
    > wiekszosc aplikacji Windowsowych. www.winehq.org
    > Od lat uzywam Linuksa i nie cierpie na brak potrzebnych
    > mi aplikacji.

    Żeby używać Linuxa to najpierw trzeba skończyć studia w tym kierunku:)
    Nieprawdą jest to że można zainstalować większość aplikacji pod windowsa, bo
    takie aplikacje pod Linuxa po prostu nie istnieją a nie istnieją dlatego że
    nie opłaca się ich pisać, bo pisanie pod Linuxa jest wielokrotnie
    kosztowniejsze niż pod windowsa i tutaj zostaje obalony kolejny mit że Linux
    jest za darmo:) Trzeba być bardziej naiwnym niż 7mio letnia dziewczynka
    myśląc że coś jest za darmo:)

    > http://czytelnia.ubuntu.pl/index.php/2012/11/29/czym
    -jest-arm-i-kto-to-produkuje/

    Rozumiem że AMR to inna architektura niż x86, ale z tego artykułu nie
    dowiedziałem się czy AMR jest mniej , czy bardziej wydajny i ile razy:)

    > Radoslaw Ziomber www.astrofizyka.info

    Zdecydowana większość fotografii z twojej galerii się nie wyświetla w
    przeglądarce www, popraw to:)