-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-
mail
From: Karolek <d...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: szukam auta - mocnego RWD - doradźcie
Date: Mon, 04 Jan 2010 10:51:11 +0100
Organization: Multimedia Polska SA
Lines: 78
Message-ID: <hhsdpk$2nrn$1@news.mm.pl>
References: <hhgbli$bbs$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hhgb7t$p1l$1@inews.gazeta.pl>
<hhgdbd$c5m$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hhgd7r$3lb$1@inews.gazeta.pl>
<hhggqi$2pm$1@news.onet.pl> <hhgjun$a6h$1@news.onet.pl>
<4...@n...home.net.pl> <hhig2a$p8j$1@inews.gazeta.pl>
<hhl93b$etb$1@inews.gazeta.pl> <hhn68f$o3r$1@inews.gazeta.pl>
<hhnctt$ing$1@inews.gazeta.pl> <hhnot7$3cq$1@inews.gazeta.pl>
<hhns9a$fsr$1@inews.gazeta.pl> <hhntfb$k4f$1@inews.gazeta.pl>
<hho0tk$3ro$1@inews.gazeta.pl> <hho2e6$9g0$1@inews.gazeta.pl>
<hhodej$nnf$1@inews.gazeta.pl> <hhojcd$h2o$1@inews.gazeta.pl>
<hhqjmq$eee$1@inews.gazeta.pl> <hhqmrl$gv9$1@news.mm.pl>
<hhr4vu$p6o$1@mx1.internetia.pl> <hhrvs5$1hvo$1@news.mm.pl>
<hhs7lq$itn$1@mx1.internetia.pl> <hhs84n$2oag$1@news.mm.pl>
<hhsbph$r$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: host-81-190-122-212.gdynia.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.mm.pl 1262598773 89975 81.190.122.212 (4 Jan 2010 09:52:53 GMT)
X-Complaints-To: a...@m...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Jan 2010 09:52:53 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <hhsbph$r$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2243889
[ ukryj nagłówki ]Jurand pisze:
> Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> news:hhs84n$2oag$1@news.mm.pl...
>> DoQ pisze:
>>> Karolek pisze:
>>>
>>>> Z ignorancja.
>>>> To co piszesz jest zgodne z logika prostaka.
>>>> A ja sie pytam jakie te opory sa naprawde i widze, ze nie ma tutaj osoby
>>>> ktora potrafilaby na to odpowiedziec, za to jest wiele osob co na to sie
>>>> powoluje.
>>>> To jest smieszne :/
>>> No wiec z czego wynika wieksze spalanie w trybie miejskim (13,1l vs
>>> 15,9l) tego samego samochodu w dwoch wersjach silnikowych?
>> To ja sie pytam z czego.
>
> Już Ci to tłumaczono. Przykro mi, że nie rozumiesz.
Co tlumaczono?
Jak narazie to jakies prawdy objawione tutaj czytam, a zadnych wyjasnien
nie widze.
Ale skoro uwazasz, ze wiesz to odpowiedz na moje wczesniejsze pytanie cyt.
"Jakie to sa wielkosci?
Moze wiesz?
Jaki procentowy udzial maja te opory, ktore wymieniles w stosunku do
oporow powietrza np. przy predkosci 50km/h?"
na ktore nie raczyles udzielic odpowiedzi.
>
>> Sa tu osobniki, ktore twierdza ze to proste, oczywiste i w ogole, ale jak
>> pytam konkretnie, to albo milkna, albo nie potrafia odpowiedziec.
>
> Konkretnie to masz podane - raz, że masz większą pojemność, co za tym
> idzie - np. większe komory spalania,
Wiesz co to jest pojemnosc skokowa?
> a musisz je wypełnić paliwem i
> powietrzem w dokładnie takich samych proporcjach, jak w prawie każdym innym
> silniku benzynowym.
Wypelnia sie w takiej ilosci w jakiej jest to potrzebne do uzyskania
odpowiedniej mocy, a nie zaleznie od tego jaka pojemnosc skokowa sie ma.
> Dwa - masz większe opory ruchu jednostki napędowej oraz
> układu przeniesienia napędu.
Ile wieksze?
Wiesz jakie to sa wielkosci?
>Trzy - masz większą masę pojazdu, która
> powoduje większe spalanie. 10% wzrost masy (czyli auto zamiast 1300 waży
> 1430 kg) spowoduje conajmniej 10% wzrost zużycia paliwa w mieście przy
> zachowaniu tej samej techniki jazdy.
Ta, a ja mam dwa auta, ktore przecza tej teorii.
Jedno wazy ponad 1600kg ma silnik 2.5l i w miescie pali 11-12l, drugie
wazy ponad 1800kg ma silnik 3.0l i pali 9,5-10l w miescie.
>
>> Sorry, ale jezeli ktos nie wie ile mniej wiecej wynosza te opory, to nie
>> wie tez czy to rzeczywiscie ma jakis wiekszy wplyw na spalanie.
>> Wiec mozle lepiej nie zabierac glosu z taka pewnoscia siebie jak sie po
>> prostu czegos nie wie?
>> A jak ktos dalej twierdzi ze wie, to niech mi to udowodni w konkretnych
>> liczbach (moze sam policzyc jak potrafi).
>
> Spalanie podają producenci. Możesz sobie te wyniki sprawdzić na wielu
> portalach. Potem zadzwoń sobie do producenta i powiedz mu, że Tobie na pewno
> uda się tym samochodem w mieście spalić mniej - uwierz mi, jeśli Ci się uda
> wg procedury testowej zużyć mniej paliwa - będziesz bardzo dobrze opłacanym
> kierowcą fabrycznym.
O ile mi wiadomo to producent raczej potwierdza to co napisalem.
--
Karolek
Następne wpisy z tego wątku
- 04.01.10 11:27 Kuba \(aka cita\)
- 04.01.10 14:48 Jurand
- 04.01.10 14:58 Jurand
- 04.01.10 14:58 Jurand
- 04.01.10 15:01 peter
- 04.01.10 15:09 Jurand
- 04.01.10 15:58 Kuba \(aka cita\)
- 04.01.10 19:09 Yans van Horn
- 04.01.10 19:14 Yans van Horn
- 04.01.10 19:19 Yans van Horn
- 04.01.10 19:47 Karolek
- 04.01.10 19:49 Karolek
- 04.01.10 19:51 Karolek
- 04.01.10 20:32 DoQ
- 04.01.10 20:53 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
Najnowsze wątki
- 2025-02-04 ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- 2025-02-05 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-02-05 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-05 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-05 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-02-05 Warszawa => Specjalista DevOps <=
- 2025-02-05 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer (Quality Assurance) <=
- 2025-02-05 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-02-05 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-05 Re: UK: Michał K. dalej czeka na rozprawę ekstradycyjną w areszcie [bo nie (jeszcze?) zebrał kaucji]
- 2025-02-04 podpisywanie umów z datą wsteczną
- 2025-02-04 Radio internetowe do starego Androida
- 2025-02-04 "ogrodowa linia napowietrzna"