  • Data: 2011-10-27 16:59:28
    Temat: Re: szkoda komunikacyjna - oświadczenie sprawcy nic nie warte!
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Lewis"

    > Ja jakiś tępak chyba jestem, dalej nie wiem co oświadczyłeś w tym swoim
    > oświadczeniu! Przywaliłeś w gościa? Przywaliłeś, no to teraz o co masz
    > pretensje, i dlaczego wypierasz się swojej winy?

    A jak Ty jadąc drogą gminną przywalisz w gościa który wyjedzie Ci na
    drogę z prywatnego dojazdu do prywatnej posesji to tez stwierdzisz że to
    jednak Twoja wina bo był z Twojej prawej pomimo tego że nie zastosował
    się do:

    Art. 17. 1. Włączanie się do ruchu następuje przy rozpoczynaniu jazdy po
    postoju lub zatrzymaniu się niewynikającym z warunków lub przepisów
    ruchu drogowego oraz przy wjeżdżaniu:

    na drogę z nieruchomości, z obiektu przydrożnego lub dojazdu do takiego
    obiektu, z drogi niebędącej drogą publiczną oraz ze strefy zamieszkania;
    na drogę z pola lub na drogę twardą z drogi gruntowej;

    2. Kierujący pojazdem, włączając się do ruchu, jest obowiązany zachować
    szczególną ostrożność oraz ustąpić pierwszeństwa innemu pojazdowi lub
    uczestnikowi ruchu.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis