  • Data: 2021-04-22 11:02:07
    Temat: Re: szczyty głupoty
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Kiedyś też miałem takie zapotrzebowanie ale dodatkowo miał to być
    > transceiver na te wszystkie częstotliwości.

    Ja mam teraz (i w sumie od zawsze), ale jak patrzę na ceny fabrycznych
    transceiverów, to robi mi się słabo. Za mniej niż 2k nic się nie kupi,
    a tak naprawdę trzeba wydać bliżej 3k (a można i dużo więcej). Hobby
    jest fajne, ale nie aż tak ;)

    Jest za to sporo amatorskich konstrukcji i pewnie kiedyś sobie zrobię,
    choćby i na jedno pasmo.

    > i na działce odpalam radio żeby sobie brzęczało.

    Radiodyfuzję (stacje komercyjne) czy krótkofalarskie?

    --
    W przydrożnym rowie siedzi jeż i je śniadanie. Przykicał zajączek.
    - Co jesz?